fredag 15. april 2011

Redskapskassen på plass og litt til..:)

 

Endelig kan jeg begynne å tenke interiør, hage og kreative syssler igjen hi hi:)
Alt av klær, smykker, sko m.m til bryllupsfesten er i havn, og på min
shoppingsrunde i dag ble det litt nytt til plattingen ved døra:))

 

Planen var og kjøpe en liten enkel stol til trekassen.........men, så har det seg
slik at Sarah (pus) venter smått om ikke lenge, og da har hun bestemt at
hun vil ligge i et bestemt hjørne på vårt soverom..
Og i det hjørnet hadde jeg en gammel pinnestol fra gården min mor
vokste opp på...så da ble den flyttet ut:))
(billigere blir det ikke hi hi)

 

Blandt de nye tingene er hageredskapet i kassen fra Lille interiør & barneklær
her i Vågsbygd og denne blomsterpotta m. lokk fra samme butikk:o))
To lys rosa nelliker har fått sin plass her, men disse er to årig så etterhvert
må jeg grave de ned i blomsterbedet.........

 

Deilig å ha en fast plass til hageredskapene..........for her burde jeg 
jo klare å legge det på plass:o)))
Skiltet " i haven" som jeg lagde for en stund siden kom også 
til rette her ved døren, så kan jeg bare henge det på dørhåndtaket når
jeg er på "utflukt" bak huset:))

 

Litt sommerslig ved døren nå..........:) 
- og jeg kom plutselig på at jeg for ca 10 år siden begynte på et hekleprosjekt
som skulle bli sengeteppe til et av soverommene på hytta..........
men jeg skjønte jo fort at dette
ikke var mulig.........så det ble et lite pledd på 1 x 1,90 m:)
Husker ikke hvordan jeg fikk det til hi hi, men jeg husker jeg klippet ut
oppskriften av et blad og jeg har den vel liggende på et lurt sted......i en kurv 
eller no....

Egentlig er jeg ikke så glad i for mange farger........men får jeg samlet
de på et sted og på riktig plass går det an, iallefall på sommerstid................:o))

Ha en fin dag dere og hjertelig velkommen til nye følgere! 

4 kommentarer:

Tromsøjente på 39 sa...

I love it! Redskapskassa og bildene. Hærlig.

Dessuten imponerer du på ny arena... Hekleteppet. Lite sa du.. Må jo ha vært masse arbeid :).

Passet perfekt med glade farger til glad sommerplass :)

Ha en hærlig helg.

Fossestua sa...

Så fine sommerlige bilder du viser :) Her er knapt hovedgatene fri for snø, men sånn er det å bo nord i landet :) Blir vel vårligere her etterhvert :)

Koselig at pus skal ha småttiser :) Håper du legger ut bilder av de søte små når de kommer til :)
Ønsker deg og dine en riktig god påske :)
Klem fra Lise

Shabbylishious sa...

Dette var stilig ja. Artig å få til ting uten å bruke et lass penger. :) Nydelig med nelikkene. De er veldig undervurderte. Men er noe av det fineste vi kan ha i både bed og krukker.
God påske!:)

lavendel mio sa...

Nydelige bilder!!!
Så herlig at hagesesongen er i gang:)
Ønsker deg en nydelig helg, klem Hanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...