søndag 10. april 2011

"Urtepotte" av siste plankerest:)

 

Nå er det tomt for plankerester...........men klarte å mekke sammen en liten
nusselig urtepotte med plass til 4 planter/urter i dag:)

 

4 plankerester ble brukt til vegger, så fant jeg en 3 meter lang værbitt
list under verandaen som jeg sagde av til bund.

 

Pga av formen på sideveggene, ble bundlistene lagt på skrå og skrudd fast.
Sagde av kantene etterpå:)

 

Og igjen fant jeg et gammelt malespann som jeg tok av håndtaket på:)
Boret hull og festet dette, så tvinnet jeg litt hamp rundt på midten av håndtaket..
Til slutt malte jeg den litt "slitt og shabby" med gråmaling.

 

Traaa daaa:o))

 

Perfekt blir det ikke, men jeg ble fornøyd:) og denne skal jeg ha på 
benken i utekjøkkenet når den tid kommer.........

Nok en deilig "sommerdag" her i Kr.Sand, så nå skal den nytes videre:))

Ha en nydelig dag dere også! 

6 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Så flott!! du er helt rå!!!!! Klemz Grethe

1001ting sa...

Så flott å se at du nytter hver flis, og så fine tingene blir!

Fru.Underberget sa...

Du er bare superhandy! Den ble kjempefin:-) Kjekt å kunne snekre sammen slike ting selv, det koster jo en del om man skal kjøpe kasser og kurver til alt... Koselig å fylle med blomster på denne måten, det gjør seg med flere i en gruppe.
Vi har også hatt en fin vårdag med nesten sommerlige temperaturer - herlig!
Ha en fin kveld:-)

Ingunn sa...

Jeg bare smiler :)
Du er så flink !
Klem :)

Tromsøjente på 39 sa...

Hærlig! Skjønner godt du ble fornøyd med denne. Du lager gull av gråstein :)).

Er sikker på at den blir lekker på utekjøkkenet!

Stor klem :)

Tino sa...

Så stilig! Jeg maler og skrur, skjønner jeg bør lære meg å snekre litt også :)
Ønsker deg en fin ny uke!
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...