onsdag 4. mai 2011

Dagen derpå......

 

I går fikk Sarah 5 kattunger:) og her låner jeg den ene med inn i stua:)
Synes de er litt små enda til å vise frem, men.......gjort er gjort hi hi..
De blir liksom bare skjønnere og skjønnere etterhvert som de vokser:)


Synes hun har vært heldig med fargevalget også denne gang hi hi......
De er sånn grå, sorte og 2 av de er hvite rundt nesa.

I 2009 fikk Sarah 6 stk og da beholdt vi en som fikk navnet Exito.

 

I fjor hadde Sarah 2 kull og fra det siste beholdt vi en som fikk navnet
Picasso:)

 

De andre er flyttet til bl.a. Sande/Svelvik, Hauge i Dalane, Mandal
og her i Kr.Sand område.....

Er de ikke skjønne vel ? 

Ellers i dag har det vært hagearbeid...............og litt drilling:) som dere 
skal få se i morgen:)
Ha en god natt alle sammen!

6 kommentarer:

Mrs Lia sa...

Å noe sååå nydelig :)

Bare Mio sa...

Noe så nydelig, de er bare så skjønne!!
Ha en fin torsdag.
Klem

Jatte sa...

Å åååå så ufattelig nydelige små nurk♥ LOVE!!!

God Torsdag,
Klem Jatte♥

Fossestua sa...

Smelt smelt :) Blir helt myk i hjertet når man får se sånne små pelskledte vakre skapninger :)

bollapinnsvin sa...

Gratulere m de nyfødte! 5 stk!!! Gurimalla, det er jo litt mange da...vår Smilla fikk tre små forrige mandag. Og i går kveld så vi noen søte små øyne dukke frem. Veldig kjekt for barna og få følge m helt fra starten.
Gruer meg litt ti de blir mer aktive og hopper rundt omkring.....min mann er så glad det ikke var han som bare måtte ha en katt.....
Kommer nok tilbake til deg og din blogg. fine bilder....også har du jo Norges vakreste dialekt!!!!
Faktisk sitter jeg og ser på hus på dine trakter....vi ønsker å flytte litt på oss. Kommer som sagt veldig gjerne tilbake, så nå har du fått en følger du kommer til å få mange spr fra troe jeg....ha en flott dag.
de beste ønsker fra ida

Olea sa...

for noen utrolig skjønne små puser!
jeg elsker slike små nøster!
klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...