tirsdag 17. mai 2011

En hilsen fra Kristiansand :)


GRATULERER MED DAGEN !!

Nydelig vær i Kristiansand med sol og litt skyer og noen skikkelig
vindkast innimellom:))

 

Hipp Hurra for poteta:))
I denne balja satt jeg en potet for ca 3 uker siden, og her stortrives den:)

 

Dagen så langt har vært lat.......... og latere blir det vel:))
Jeg har koset meg en time på solsenga med det nye Bolig Drøm og hentet
litt inspirasjon......

Deilig middag er fortært.............så nå blir det ut i sola igjen:))

Håper dere har hatt en kos dag! 
 
 

9 kommentarer:

Solstrålå sa...

Heldige dere som har hatt så fint vær!Men her har vi da sett sola,,,,men i neste øyeblikk regner det kattunger og blåser stikker og strå ;o))!
Høres ut som en herlig dag du har hatt!!Likte så godt den blomsterkassen du har laget,med nettingen bak.....!En skikkelig herlig krok du har laget deg med solsenga!
Goe klem fra Sol

Hulda sa...

Så flott det så ut på terrassen hos deg. Artig med potetene som vokser så bra i den kassa. Likte veldig godt den animasjonen din! Så stilig laget!

Turid sa...

Hei på deg- du har virkelig kosa deg i sola- potet stampen din hadde æ virkelig sansen for- må gjøre no lignende- for ikke å snakke om blomster kassen din med hønsenetting vegg - den va råtøff!!
Vel overstått for deg og dine!

Havfruen sa...

Det er en nytelse og komme hit og se fra uterommet ditt:))
Gratulerer med dagen, nyt kvelden også:)
Klem fra meg:)

Tromsøjente på 40 sa...

Hørtes deilig ut,, avslapping :).
Blir det her resten av kvelden. 10 000 skritt i høye hæler svir..

Gratulere med dagen :)

Mitt Landliv sa...

Hørtes ut som om du har hatt en avslappende og fin feiring! Likte så godt blomsterkassen din med hønsenetting... Kjempefin!

Shabbylishious sa...

Næh seriøst er det der du holder til. Jeg var der ikke forrige uke men uka før der. Holdt foredrags turnee og gikk rundt i gatene og sulla for meg selv.

Artig den lille filmen din der:)
Løkk me daan som vi sier her:)

Anne sa...

Høres ut som en deilig dag!
Skiftende vær her på disse kanter,men en fin dag.
Så riktig koselig ut på terassen hos deg ,og den blomsterkassen ..lekker..
Nyt resten av kvelden..
snart helg igjen!
Klemmer Anne

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei min venn:)
Så kult med bilde av flagget som vibrerer, stilig altså:))

Jeg leser at dere hadde noen lunde samme vær som oss på 17 mai, det var skikkelig kaldt og surt ute men heldigvis ikke regn:))

Gleder meg til å se resultatet av den nye hagestuen din. Jeg er overbevist om at den blir like flott som resten av det du setter fingrene i..hehe!

Så gøy at poteten trives, kommer til å bli den beste poteten du har smakt noen gang:))

Beklager at jeg ikke har vært innom så mye i det siste og lagt igjen en hilsen. Har ikke vært så mye rundt på blogger. Det har vært andre ting som opptar tiden og slik er det jo bare innimellom:))

Håper du får en fin uke videre:)
2 dager igjen til helg...dagene flyr!

Klemmer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...