mandag 16. mai 2011

Et nydelig syn.........:))

 

Men det synet er det nok bare meg som synes:))
Før klokka slo 07 i dag var mannen igang med å rive den gamle hagestua...
Jeg har tidligere revet ned litt bare for å sjekke forholdene, og for å se hvor
vinduene skal inn i den nye...... sånn at jeg fikk det riktig ned på papiret hi hi:)

 

Resten av hagestua ble revet ned i dag - juhuuu:o))
Mannen tok seg av den biten, og jeg dro ut spiker og samlet alle materialene
inn under verandaen hihi, så fikk jeg et lite nytt lager til mine små
snekkerier som hylle eller blomsterkasser:))


 

16. mai kl 16 ble den første spikeren i den nye hagestua slått inn:))
 Vi har forlenget den med en halv meter på to av sidene og taket skal ligge andre vei.
og det beste av alt er de 5 vinduer som skal inn:)

 

Så langt kom vi i dag............ men en god begynnelse.
Klatrehortensiaen for klare seg litt i "løse lufta" noen dager til:) Den var i
god gang med å klatre opp på taket på den gamle hagestua:)

I morgen blir det bare avslappning her i heimen - Deilig:o))

 

Med dette bilde av hagestua som er tatt i fjor på 17. mai, ønsker jeg dere alle en
RIKTIG FLOTT 17.MAI FEIRING !! 


4 kommentarer:

Tromsøjente på 40 sa...

Åh, nå har jeg koset meg og lest nedover alle innleggene som har gått meg hus forbi. Så mye hagekos og puslerier du har fått i stand,, både planter og snekkerier! Skvatt litt da jeg så urtehagen,, for den konstruksjonen har jeg også fundert på, men i tre nivå,, øverst bringebærbusken, så jordbær på nivå 2 og til slutt urter. Ble kjempestilig, så jeg tenker å gå for ideen :)

Ble også imponert av klematisen,, som den vekser. Ser at du har valgt en blå,, det har jeg også plan om å skaffe meg i år,, for veranda :).

Ønsker deg en riktig fin 17. mai, i ro og fred. Hos oss starter sirkuset kl 09. også går det slag i slag etter det :)

Klem :)

Shabbylishious sa...

Spennende prosjekt, vi har så smått begynt på samme. Gleder meg vilt til det blir ferdig. :)

Nanne sa...

Kos deg med 17. mai, og så gleder jeg meg til å følge med på dette byggeprosjektet. Spennende hva dere får til...

Fossestua sa...

Gleder meg til å få se det ferdige resultatet :)
Ønsker deg og dine en riktig fin 17.mai
Klem fra Lise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...