søndag 22. mai 2011

Før & nå og litt nytt .........

 

Siden sist har jeg holdt meg " rolig" pga senebetennelsen, men med god
støttebandasje og betennelsedempende
har jeg klart jobben og ikke minst shoppingen:)))

Sist torsdag kom boken " Sanselig sommer" i hus, og jeg har koset meg litt
med den på kveldene.........
Nye blomster er kommet i hus - Peoner  fra Skeidar hi hi:))
Nå dreier all shopping seg om ting å tang til hagestuen, så disse havner
der ute når den tida kommer. 

 

På " Lille interiør & barneklær" fikk jeg med meg bl.a. en kurv med håndtak
i grått skinn:) servietter, betonghjerte, lyslykt m.m.

 

Enkelte ting MÅ en bare ha:))
.......... så får jeg heller vri hue over hvor jeg skal ha det senere:))
men dette matcher murveggen.... som en vakker dag blir til i hagestua....

 

Den søte skålen er også fra Lille interiør her i Vågsbygd......Jeg kunne ha
shoppet mye mer når jeg var innom, men jeg spaserte og da stoppet det nesten av
seg selv:) Kurven i bakgrunnen er fra Skeidar.

Så til Før & Nå.......
 

Denne skittentøysdunken hadde jeg i den gamle hagestua.......og den er
etter årenes løp blitt skikkelig stygg............ så her om dagen ble den ny:))

 

Et par omganger med hvit spray og nytt trekk til lokket kan den brukes
i den nye hagestua til oppbevaring av grillkull, tennveske m.m.
og i tillegg fungerer den som ekstra sitteplass:))

Nå er det tid for sofa og interiørblader igjen:)))
Hele dagen i dag har godt med til konfirmasjon i Åseral...........

SJALABAIS.........
og ha en fin kveld og god kommende uke! 

8 kommentarer:

Bente sa...

Så flott den kurven ble. Har også bestilt boka og gleder meg til den er i hus.

Daisys home sa...

Kurven ble jo bare såå skjønn :)
Alltid kos med shopping:))
God bedring,hørtes ikke noe særlig godt ut med denne senebetennelsen.
klem

Solstrålå sa...

Ja,jeg måtte innom og hilse på!
Så fine ting du har kjøpt!
Storgleder meg til å se hagestuen din!
Håper ikke du gjør for mye av det,med den vonde armen din!
Ønsker deg en fin ny uke!
Goe klem fra Sol

Anne sa...

Kurven ble jo helt toppers!
Jeg har og kost meg med Sanselig Sommer i helgen,flott bok!!
Pass på armen din..god bedring!
Ha en fin dag!
Klem Anne

Maris gyngestol sa...

Kurven ble kjempestilig! Har en lignende selv, som jeg straks er ferdig å pusse opp.. Og det blir så mye bedre enn hvordan den så ut før... :)

Ha en fin dag!
-Mari

Turid sa...

Kurven ble bare rålekker - ikke om æ har ville hatt grillkull i den.....ellers bare herlige og "snopete" ting du har kjøpt- sånt som vi damer "trenger".....

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei Janne;)
Du er en suveren shopper, det skal du ha hehe:)
De har mye flott på denne barne klær butikken skjønner jeg...
Mange butikker som selger klær har lagt seg på interiør også, mulig det er "god butikk"...

Den skittentøys korgen ble knallfin, kjempekult trekk:)))

Håper du har hatt en fin helg og at du snart blir god i armen:))
God Bedring Janne!

Klemmer

Riitta Sinikka sa...

Hi! I found Your lovely blog! You have so many beautiful pictures! Greetings from romulyyli-blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...