fredag 13. mai 2011

Fredag den 13. og rot her og der...........

 

Sikkert mange av dere som har merket at det er fredag den 13 i dag....
Blogger har vært helt "på tur" innlegg forsvinner og egentlig bare rot.
Rot har vi her hjemme også, for i dag begynte jeg å rive ned litt på den gamle 
hagestua - bare for å se og tenke litt til:))

 

Den nye hagestua skal ha åpning mot kjøkkenhagen som ligger i den andre enden
av terrassen.......og plutselig i gårkveld var jeg innom Finn og fant noen
gamle vinduer med sprosser:)) så da blir det litt vinduer også på to av veggene.

 

Vinduene jeg fant var 80 x 60, så jeg tror to av de skal på denne veggen, og
to på motsatt vegg.........for der har vi kveldsola inn:))

 

Selgeren skulle ha 200,- pr stk..........og jeg tenkte så det knaket på hvor mange
jeg skulle ha.......og etter litt småprat:)) fikk vi med 4 stk på 80 x 60
og 1 stk på 60 x 60 og betalte 600,- for alt:o))

 

Synes de var så flotte, og skikkelig gamle:) Må bare VASKE & SKURE litt:)
så male de hvite........det tror jeg blir lørdagsjobben min....
Mannen skal til Åseral en tur i morgen, og samtidig få med hjem
noen takplater til ny hagestue....( vi har litt lager her og der hi hi) og ellers det
vi måtte ha liggende til hagestue bruk:))
Jeg må bare huske å sende med arbeidstegningen hi hi:o))

Vel, nå blir det spent å se om innlegget kommer på trykk.....og hvor lenge det
blir liggende hvis det:)
Den benken jeg lagde i går forsvant med lynets hastighet.........
fra Blogger, men jeg får se om det innlegget kommer tilbake..... hvis ikke skal
dere få se mer til benken og fremgangsmåten senere

 

 HA EN FIN FREDAGSKVELD OG GOD HELG !!

10 kommentarer:

Nanne sa...

Så heldig du var med vinduene... Det blir sikkert veldig bra med de vinduene og flott gjenbruk er det også.......
Det blir spennende å se det ferdig.... Spennende blir det også å se om bortkommende innlegg kommer tilbake også...

Mamsens hus sa...

flotte vinduer :)
Håper virkelig at det ikke blir noe mer rot nå.. ;)
Ha en fin kveld
Klem

Hulda sa...

Så mye kreativt du har i hagen din! Mange spennende og fine løsninger. Jeg likte veldig godt bruken av gamle vinduer. Hagestuen blir nok super!

Vi har nettopp laget en levegg av gamle vinduer. -Husfruas Memoarer-

ps: super blogg du har! Legger til link hos meg.

Bare Mio sa...

Kjempeflotte vinduer, blir spennende å se den nye hagestuen din.
Og benken din er bare så flott!
Du er så kreativ og flink!
Ønsker deg en flott helg!
Klem

Janne sa...

Hei!

Dette blir bra! :))

Ja, rot har det vært... men fikk sjangs til å lese hyggelig kommentar fra deg i går da, før det hele bare forsvant! :)

Ha en god kveld!

mimmi-leone sa...

Så fint det kommer til å bli, herlig med hagestua, forlenger sommeren.

Og takk og pris for Finn.no
Jeg fant en skredderbyste jeg ønsket meg.
Bilder kommer.

Ønker deg en fin helg!

mimmi-leone sa...

Måtte bare kommentere, så fin benk du har laget!
Mye spennende hos deg, legger meg til som følger.

Solstrålå sa...

Ja helt enig,rolls med Blogger i dag.Men nå er innleggene mine tilbake,men uten alle de koselige kommentarene,sukk!
Gleeder meg til å se framdriften av utestuen din,,,,,,!
God helg og god klem fra Sol

Daisys home sa...

Den benken du har laget ble virkelig lekker, du er såå flink.Skal si du står på og jobber og mye får du unnagjort. Var jo knaillheldig med de flotte gamle vinduene. Blir sikkert kjempefint å bruke disse, gleder meg til å se det ferdige resultatet :)
Får virkelig håpe at vi slipper mere av Bloggspøkelse :))
Ha ei strålende helg, klem

Melody sa...

Tenkte med forstrekkelse her ein dag: hva gjør Janne nå til de små snekkeriene sine når lageret under verandaen blir aldeles tom for material ??? POOH. Men nå leser eg jo at det er begynnt å fylle på seg der Hahahahaha - du Janne du Janne - men supert blir det alt dere lager. Mange Maihilsen fra Melody

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...