onsdag 25. mai 2011

Hagestuen tar form:))

 

GOD MORGEN!

Det går i rykk og napp her........for været er ikke helt på vår siden om dagene.
Bilde over tok jeg i går på morgenen, og etter det ble det regn på regn, så vi tok
turen til Jula isteden:))
Litt nye ting til utekjøkkenet ble med hjem:o)

 

I dag tidlig ser det slik ut........
2 av veggene er ferdig med kledningsbord og litt på den korte veggen.
Åpningen er mot sør, og kveldsolen kommer inn i de to vinduene til venstre
om den dukker opp:))
I dag skal jeg innom Kid å se på gardiner... og på Skeidar har de noen deilige og
billige flossetepper som jeg må ta en titt på:)

3 av vinduene er ferdig malt og kittet av mannen........:)

 

........ så i dag tenkte jeg å male de to siste.
Godt mannen har utstyret i orden i garasjen:)) for her er det bare
å heise opp etter behov:o)) 

 

Det er noe skikkelig pirkearbeid med disse sprossene, men det blir
jo bra en vakker dag:)
De er koblet, så jeg funderer på om jeg skal fjerne
det innerste glasset.
Kan jo vente å se til de kommer opp om det fremdeles er 
dugg i mellom......

Vel, da får jeg ut å jobbe litt i garasjen:))
HA EN FIN DAG!!

8 kommentarer:

Mine hverdager (Anne) sa...

Så utrolig fint det blir :)

Hjertedamas blogg sa...

Jeg ønsker meg i grunnen både den hagestuen og den garasjen din, med alt innventaret!!!!!! Ja, ja den som venter på noe godt osv. En dag, en dag, men ikkje i dag............. Klemz Grethe

Hulda sa...

Så nydelig den utestua deres blir! Artig å få se hva dere gjør. Sanselig sommer fikk jeg fredag, utrolig gøy å ha med bilder i den.

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Ser man det ser man det Janne, her går det fremover med bua ;))
Værgudene er ikke helt med oss om dagene det er sikkert. Ser ut til at det skal lette litt i dag, håper det!

Mannen din er god og hjelpe til, er han snekker eller kansje en hobby snekker som får masse oppdrag av kona si hehe...

Dere er GODE, det kommer til å bli så fint att.

Kos deg i garagen og ha en fiiiiiin dag min venn.
Klem, Mona

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Dette kommer til å bli fint.
Gleder meg til å se
ferdig resultat.
Hagestue hadde vi også
planter om å bygge i år.
Pga den store vannskaden
vi hadde,er dette blitt utsatt.
Ha en fin uke i Mai.

Anne sa...

Her går det unna!
Dette blir jo en skjønn hagestue som jeg tipper kommer til å brukes mye.
Lykke til med videre forberedelser og framdrift.
Blir kjekt å se det ferdige resultat!
Klem Anne

"En Vintage Drøm" sa...

Såå flott, dette blir bra.. Skjønner hvorfor ikke flere bygger slikt eller mer tak over verandaen.. Jeg var nettopp ute og festet taket på "pavilijongen" vi kjøpte ifjor.. Revnet flere steder og stoffet var allerede morknet.. Ja da tenkte jeg at dette var siste gang jeg skal ha slikt! Jeg skal ha ute stue!! som står fast i vær og vind! hehe Lykke til med prosjektet!! Bloggnavnet ditt er du vel fortjent! Ha en god kreativ dag! klem

Ingunn sa...

Så flott det kommer til å bli !
Dere er et godt team , tydeligvis.
Spennende å følge med.
Jeg må jo vise min mann dette også ;)
Ha en fortsatt fin dag. Her er det i alle fall opphold nå.
Tror jeg ;)
Klem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...