onsdag 25. mai 2011

Hva skal "barnet" hete ??

 

Ja...tra la... Hva tror dere at "barnet" (hagestua) skal hete da?
Jeg kom på et passende og "gammelt" navn sist søndag, og i dag på Skeidar
fant jeg alle bokstavene:)))
Disse bokstavene er i tre og ca 18 cm høye og kun kr 19,- pr stk:o))
Etter de er sprayet med zinksprayen.......skal de på veggen over vinduene på
hagestua:)

 

Og mens jeg svirret rundt på Skeidar fant jeg en såpe til mannen hi hi:)
Etter all den jobbingen må jeg si han trenger det:o)
og den dufter himmelsk!

Det jeg egentlig skulle ha var et flosseteppe til hagestua.........og det fikk jeg også:)
130 x 160 cm i sølv/hvitt og kun til kr. 499,- :)))
Synes dette var superflott, men selvfølgelig er det ikke av ull eller veldig tykt, men
floss er floss:o))
og i ei hagestue går det meste an:)

Ellers så har vi fått på alle takbjelkene i dag..........som mannen måtte lage sjøl på
en bestemt vinkel hi hi... Ja, får når mor tegner blir det ikke alltid like lett:)
Men det ble helt supert !!!!
Skal vise bilder når den blir litt mer ferdig både utvendig og innvendig:)

 

Ja....... lyslykter fikk jeg også med meg hjem:))
Får jo aldri nok av de... og et søtt keramikk hjerte måtte jeg jo også ha:)
Alt jeg shopper nå er til hagestua og alt blir gjemt i en kasse....
så det blir spent når jeg skal begynne å dille og dalle uti der - om jeg har
for mye eller for lite hi hi:o))

 
 
Det har vært min jobbekveld i kveld, så nå skal jeg bare kose meg resten av kvelden
med blogger og kaffe i dobbel dose:))
Jeg har endelig funnet de riktige bønnene til maskinen min og det er
Coop sin blå:)) rett og slett nydelig og mild:)

Tusen takk for alle skjønne kommentarer dere gir !!
Ha en fin kveld og en riktig god torsdag!
 

2 kommentarer:

Bare Mio sa...

Så mye flott du har kjøpt til hagestuen!
Nå er jeg spent på hva navnet er, sitter her og prøver å finne det ut med å stokke litt rundt på bokstavene.
Dere er så flinke begge to, hagestuen blir så flott!
Ha en fin torsdag.
Klem fra Mio

Babsy sa...

så flott det blir.... hmm, stokke bokstaver ..hmm, skal den hete HISTOVA mon tro ;)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...