tirsdag 3. mai 2011

Litt småshopping:))

 

Ny hagestue er under planlegging...........så da må det shoppes hi hi:)
Jeg har ikke tegningen klar enda, og driver og flytter rundt på hagemøblene
for å prøve å finne ut mer om den saken:))

 

Dette sauseskinnet MÅTTE jeg bare ha:)) selv om det går mot sommer
så er det alltid deilig med en sau ved sin side:)))
Og skinnet som er villsau er bare helt nydelig. Jeg er litt "hekta" på lammeskinn
også, så har en del av de også:))

 

Nytt zinkhus ble også med hjem. Dette kjøpte jeg på Kid til kr 89,- tror jeg og
sauseskinnet er fra Skeidar..

 

Sommertempen har tatt en liten pause, og i går holdt vi på å blåse av her
i bygda:) Denne temperaturmåleren kjøpte jeg på Lille interiør & barneklær
her i Vågsbygd.
Litt nytt til bua mi.......og mer blir det nok:)

I bloggende stund har Sarah pysen vår fått 2 kattunger.......og det blir
spent å se hvor mange det blir denne gang..

Ønsker alle som er innom en knallfin dag med masse sol:)
Og hjertelig velkommen til nye følgere!

5 kommentarer:

Hagen i Grubba sa...

Så spennende med hagestue da :) Hos oss er det garasje som skal opp. Der skal jeg også ha utstillingsrom for nettbutikken min. Det går ikke fort nok, synes jeg :) Det gjør det jo aldri, egentlig :))

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Flotte og stemningsskapende bilder:) Jammen er det ikke sommer snart, men skinnfell og lyshus gjør nytten sin til kjølige sommerkvelder:)

Ønsker deg en finfin uke:)
Klem Marianne

Ingunn sa...

Klart du må ha en sau ved din side.
Jeg har mange ! Hele jordet ved siden av oss er fullt av sauer og lam og vi har bjelleklang fra morgen til kveld.
Det er jo godt med et saueskinn i ryggen på kjølige kvelder :)
Ser med spenning fram til hagestuen din :)
Klem fra Ingunn :)

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hehe...katte fødsler på gang ja...HMMM hva skal du gjøre med de ungene????
Håper du skal gi de bort så de får noen eiere hehe..

Da er shoppe dronningen på plass igjen...
Flotte kjøp du har gjort deg!
Likte så godt den grade stokken:))

Ha en fin kveld Janne.
Klemmer

salige lavendel sa...

Så spennende det høres ut med hagestue!! Og så håper jeg du deler noen bilder av de små pusene??!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...