onsdag 29. juni 2011

Dagens latter.....og ny knagg:)

 

I dag begynte jeg på et nytt prosjekt, men ble stoppet av regnet........så da
tenkte jeg at jeg kunne prøve å lage en hov:)))
Off...Jeg ler enda..
Men gikk igang med godt mot:o))

 

Når jeg var kommet så pass langt at jeg satt der med nål og hyssing.....
kom mannen..... Jeg kunne nesten høre hvordan han lo inni seg:) og sa bare
at han trengte ikke å le enda........
Selv om jeg lo av dette hovgreia før han kom.

Å neida, jeg ler ikke sier han, men det lignet på en sånn kolektbøsse.......
så den kan vi jo henge opp ute med veien:)) og da
brølte jeg ut i latter..og var jo helt enig med han.

Men før dette så synes jeg det minnet meg om en badehette........Åh, himmel
akkurat nå ler jeg slik at tårene renner...

Da ble knaggen mye bedre:)

 

.........For den har naturen laget:))
Det jeg har gjort er å bore 2 hull for tau oppheng og skrudd i 3 skikkelige rustet skruer:))
Hadde tenkt å henge hoven her..........men.........(le, le) tror ikke det blir
aktuellt..... for finne noe annet:)

 

Synes knaggrekken lignet en fisk:)) så da passet den ved dammen med de
nye fiskene mine Blipp, Blopp og sistemann tror jeg skal hete Blitz:))

 

Nå mangler det bare litt sol, et mini bord og ei stor avlang blomsterkasse, så kan
jeg nyte livet på denne terrassen også:))
- å tenke på neste terrasse som ligger rundt hjørnet........

Men så var det det med solen da.........eller iallefall oppholdsvær.. Jeg får ta meg
litt kaffe ute i bua - har tent masse med telys der, så får jeg
bare se når jeg kommer igang igjen hihi:))
HA EN FIN DAG !!

4 kommentarer:

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei Janne vennen:)))

Her går det unna som det pleier, jeg har tenkt tanken noen ganger om hvordan du rekker alt...
Blir helt matt jeg av din energi..

Blipp, Blopp og Blitz...kjempekule navn og så fine som de er:)))

Jeg er i grunnen enig med mannen din at det hadde vært en fin kollekt bøsse, heng den nede bed veien og samle inn litt penger som takk for alle dine gode ideèr hahaha...

Du er jo bare TOPPEN, meget meget kreativ og inspirerende:))

Ha en fortsatt fin uke.
Gode klemmer fra Mona

lineslilleplass sa...

En go latter forlenger livet, vettu :-) Men eg syns du e utrolig flink og kreativ.
Klem Line

Anne N. sa...

Åååh Janne, jeg elsker dette dam-hage-stedet ditt, det er så herlig :O)
Hihi, sier ikke et ord om hoven - hadde ikke kunnet gjort det bedre, men tror jammen mannen din kunne ha fått inn noen slanter om den hang ved veien...
Har også "mekket" en slik knaggrekke av naturferdig vedbit, de er sjarmige!
Håper du får sol på hagen din snart.
Klem, Anne:)

Linda sa...

Så mye fint og artig (hoven) du lager:) Veldig kjekt å følge deg!
Klem fra Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...