onsdag 8. juni 2011

Decoupage igjen..........:))

 

I går fikk jeg idèen med å ha serviett på en Jif-spruteflaske:))
Etter spruteflasken er tom, rengjør jeg den veldig godt og fyller den med rent vann.
Til hva??
Jo, tenkte først å fremst å ha den i beredskap ved grillen hihi:)) Vi har kullgrill, så
om det tar fyr i steika, er det bare en liten dæsj med vann som skal til:))
- men med hannkatt i hus som har begynt å markere inne - funker den også på:o))

Øverste del ble skrudd av og sprayet med zinksprayen........
resten ble malt hvitt, så påførte jeg litt decoupagelim og limte på serviett:))

 

I gårkveld lagde jeg denne.........
Måtte bort på Biltema en kjapp tur, og gikk nærmest rett på en spruteflaske:))
Tenkte fort å galt at denne kan jeg male:))
Har tidligere laget et kubbelys med blomstrete servietter, så da fikk spruteflaska
samme serviett:)

En kald sprut kan være deilig når en sitter/ligger i sola:))
Nå har det ikke akkurat blitt så mange late dager til å ligge i sola, men om
anledningen byr seg......så skal jeg ha denne i beredskap i nærheten
av solsenga:))
I går lagde jeg en liten murvegg i hagestua..........og nå skal jeg ut å male
siste strøk på vegger og tak...........
- skal iallefall begynne, nakken er ikke helt god, så får vel passe på litt:)

HA EN FIN DAG !!!
 

14 kommentarer:

Arlens boblebad sa...

Kjempebra ide!Jeg har også dilla på Decopage, holder akuratt på å male de stygge bosspannene våre også tenkte jeg på decopage på lokket.Nå skal jeg jammen ta zaloflasken og etter inspirasjon fra deg, den blir jo alltid stående fremme alikevel,legger meg til følge her.Linn

Trollmora sa...

Så tøft! :) Og du....? Du kan kjøpe refill JIF vettu, så er du miljøbevisst også og kan bruke flasken om og om igjen :)

Linda sa...

Dette ble jo kjempefint!
Takker for inspirasjonen :)

"En Vintage Drøm" sa...

*må smile* Artig! Synes det er kjempegøy når noen får slike gode ideer, også deler med oss! Godt mulig jeg hermer.. hehe Helt herlig! Gleder meg til late dager og.. Klem

Helene sa...

Så fint! Jeg har aldri gjort sånt før, men du inspirerer meg til å prøve:o)

Ha en fin kveld:o)

Heleneklem

Turid sa...

Kjempe søtt- lurer på om det går bra om de blir fuktig....
Utover det så kan æ bare si at i går tok æ i bruk en annen av dine gode ideer- må si æ e mektig kry for at den ble som æ hadde tenkt.
Den blir nok publisert snart kan du tru!!
Ha en flott dag - venter spent på neste "sprell" fra dæ.....

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei Janne:)
Decopage er tingen og det finnes ingen grenser for hva en kan bruke det på..DEr er du et meget godt og kreativt eksempel:)
Det ble jo noen dekorative sprute flasker det må jeg si..

Hagebuen blir jo superfin..
Det går virkelig unna hos dere. Dere må være et godt team og jobbe godt i lag ser det ut til..
Kjekt at man kan gjøre ting i sammen og skape noe:))

Gleder meg til å se den ferdig.

Hos meg går det sånn i slow motion. Gikk greit på Landstil i går, de var kjempe fornøyd med bildene og det ble jeg glad for!
I dag er jeg en sofa sliter, er ganske så kaputt. KJIPT!!!
Men nå er det jo bare slik. JEg har sikkert ikke sagt det til deg før men jeg har ME-kronisk utmattelses syndrom. Så hos meg er det opp og ned på dagene. Noen er veldig gode og andre midt i mellom og noen bare helt bånn.
Slik er livet..Må bare tenke positivt og være glad for de gode dagene hvor en kan fungere noenlunde bra.

Håper alt er bare bra med deg og din mann.
Ha en kjempefin kveld og fortsatt fin uke.
Sommerklem fra Mona

Bente sa...

Kjempesmart. Skjønner ikke hvor du får alle ideene fra.

Ha en ideerik kveld

Klem

hjertemynthe sa...

Så utrooooolig smart!!! Flaskene ble jo helt herlige, du er jommen meg kreativ! :) Tror nesten jeg må prøve på det samme, kubbelyset ble *VAKKERT*

Lindas Lille Leilighet sa...

Så flott!:D Det ville jeg aldri tenkt på!:D Du er jo skikkelig kreativ jo:) Kanskje derfor du har dette bloggnavnet også;) hihi

Anne N. sa...

Men så stilig og morsomt, Janne :O)
Kvikker absolutt opp flaskene.
Ha ei superfin helg.
Klem, Anne:)

Bare Mio sa...

Så stilig!
Du er så kreativ.
Har akkurat kommet hjem fra en tur på hytta i Åseral, været var ikke helt med oss der heller.
Ønsker deg en fin kveld og God Pinse.
Klem fra Mio

Shabbylishious sa...

Luring! :)
Slettes ikke dummen nei.

Ingvild sa...

Så god ide! Skikkelig koselig! Bruk stang og rulle når du maler vegger og tak der du kan, så blir nakken så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...