søndag 26. juni 2011

Før gjestene kommer........

 

...... Har jeg litt tid ved dataen.....:))
Tenkte å vise dere noe jeg plutselig oppdaget for få minutter siden...

Men først må dere se kubbelyset jeg dekorerte i gårkveld:))
Denne gang klippet jeg ut kun motivet på servietten for så å stryke det
på kubbelyset med strykejernet:))

 

Hmm, det må jo stå litt i stil her hihi:))
I dag har vi iallefall sommer her......helt deilig, så nå skal snart isen få
komme ut i trekassen sin:))
Og stettefatet i bakgrunnen skal få masse kake på seg:))

Men det jeg ville vise var at jeg oppdaget en stor Haloring rundt sola...

 

Ikke lett å ta bilde rett mot sola, og samtidig stille skarphet og lukketid.... 
så litt uskarpt ble det. Blenderen satt jeg på F10.

Det første jeg oppdaget var en merkelig flystripe.........den var hvit med en blå/ grå
stripe som gikk ved siden av, og da jeg reiste meg opp for å se mer, oppdaget 
jeg ringen rundt sola...

Ble jo et artig bilde:))

HER kan du lese om hva en halo ring er........
og HER kan du se
et bilde jeg tok i fjor som fvn.no ville kjøpe:)))) men de fikk det gratis hihi:))

Nå får jeg ut å rigge til bordet......

SJALABAIS SO LONG:)

3 kommentarer:

Daisys home sa...

Heisann :)
Skal si du har gjort det trivelig og både den isboksen og lyset er jo noe for seg selv..Så detaljert og gjennomført:)
Morro med de bildene du har tatt,har selv aldri sett fenomenet med egne øyne.
Ha en fortsatt fin kveld
klem

Daisys home sa...

Glemte å få med at du må også lage et innlegg av Din kaffebar,morro å se :)

sigrid sa...

Så kreativ du er!!

Ha fin ny sommarveke :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...