onsdag 29. juni 2011

Gjenbruk på "høyt nivå":)

 

Som nevnt tidligere lagde jeg et sidebord til solsenga i dag eller i går blir det visst
for nå er klokka hakv 2 på natta hihi:)
Og da brukte jeg det som mannen sager av her:))
Vinduene i hagestua kjøpte vi av en som hadde skiftet de ut på ei hytte.......

Det er dobbelt glass i de og tykk ramme rundt, så mannen sagde av en god del av
dybden på rammen rundt.........

 

Jeg har tatt vare på alle delene som mannen sagde av, og dette du ser av
materialer her, ble til bord:))
Rammen delte jeg i to og den lille delen ble også delt i to.
De værbitte materialene underst ble til bordplate......

 

Bordet måler 70 x 35 cm, så passelig stort til å ha ved solsenga:)
og 42 cm høyt tror jeg det ble...

 

Lyslykta som en gang var hvit, ble sprayet med zinksprayen........og beina på
bordet ble malt med en ren gråfarge - 4000 er nr.
Toppbordene skal jeg bare beholde i natur og la vær og vind gjøre sitt:))

Fikk plantet litt i dag..........
Tujaen som har stått på vent i nesten 2 mnd kom i en "gammel" tønne, lobeliaen
kom i den skjønne veggpotta fra Lille Interiør, og margeritter og lavendelen
i zinkpotter.......
Lavendelen skal nok flytte ned i haven etterhvert, men nå i sommer 
kan det bo her ved solsenga:))

 

Nå ser det ut som det har regnet her i dag, men det er bare meg som har
griset med jord:))
og da måtte hageslangen frem.........

Men jeg kjente 2 dråper.....og det var meldt regn med utrygt for torden...så
når jeg kjente den ene dråpen ryddet jeg like godt inn alt av verktøy.......så ble ikke
ferdig med hele min snekreplan i dag...i går hihi...

 

Jeg måtte også innom kjøkkenet og datamaskinen for å sjekke å galt
dette været skulle bli:))
Det har vært skikkelig lummert her, men hverken regn eller
torden har vi hatt...

Leste på fvn.no at lynet hadde slått ned i Kvinesdal...........og at det er på vei
mot Kristiansand............ men nå sjekket jeg radaren igjen ( klikk på bilde over)
og nå ligger det langt
ut i sjøen mot Danmark:)))

............. og nå er det leggetid her......:))
HA EN FIN ONSDAG !!

1 kommentar:

1001ting sa...

Du har en veldig koselig terrasse, selv i regnvær.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...