mandag 6. juni 2011

Heldige Celina !!

 

Celina som er vårt barnebarn er så heldig å skal snart få en superflott
hjemmestrikket genser av farmors (meg) bloggvenninne -
Tromsøjenta med bloggen Gleder & Alvor :))

Her er hun i Åseral på besøk hos oldermor og olderfar og lille Leo -
bilde er tatt påskeaften.

 

Sjekk de krøllene:))
Leo som er en Bichon havanais og Celina er jevngamle hihi:) og leken
går i full fart:)

 

TUSEN TAKK TROMSØJENTE!!
Du er så utrolig grei som ville strikke den flotte genseren til meg!

Har vært litt tull med nett i dag......Et skikkelig tordenvær har vi hatt over oss
og nå ser jeg på lynradaren at det ligger å koser seg rundt Oslo:))
- godt å få det fordelt litt hihi:))
Og leser i VG at det er på vei hit igjen hahaha.......

Men, jeg ønsker alle dere en skikkelig flott kveld alikevel!
(og håper Blogger fungerer)

7 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Det var da en aldeles fantastisk nydelig jente:DDDDD Jeg må vell snart se å strikke noe til mine små barnebarn:DDDDD Joda, lyn og torden var innom Moss en tur tidligere i kveld, men ble borte etter hvert. Har en bikkje som er aldeles vettaskremt for lyn og torden. Klemz Grethe

Hespe sa...

Sååå skjønn liten snuppe!!!! Hi, hi - krøllene minner om de jeg hadde som liten jente :o)

Ønsker deg en strålende flott uke videre!

Klem fra Hildegunn

Tromsøjente sa...

Hærlighet så søt hun er!! Nyydelige krøller :) Genseren blir veldig myk, og jeg håper hun vil like den. Jeg rett og slett elsker min!

Ferdig med andre armen, så i morgen strikker jeg alt på samme pinne ;)

Tusen takk for varme ord :)

Klem klem.

Turid sa...

Herlighet for ei dokka- så skjønn!!

Solstrålå sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ,så nydelig da!!!!En liten dyrebar engel!
Har vært ute og reist i helgen,,men du har ikke ligget på latsiden ser jeg!
Jammen blir det flott hos dere,,,i utestuen.
Ikke torden her hos oss,,men det så stygt ut en stund.
Ønsker deg en fin uke!
Gooe klem fra Sol

Fossestua sa...

Dette må da være verden søteste! Hvis vi ser bort fra de to tantebarna mine da ;)
For noen herlige krøller, og det smilet som lyser opp hele ansiktet!
Det er slike bilder man bare MÅ bli glad av :)
Den utestuen din ser helt herlig ut forresten! Gleder meg til å få se den ferdig innredet :)
Klem fra Lise

mimmi-leone sa...

For noen herlige bilder!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...