søndag 26. juni 2011

Herlig Mariusgenser!!!

 

.............Og herlig pannebånd til verdens herligste gullklump:))

Det er Anki ( Tromsøjente) som har strikket til Celina (barnebarnet vårt) 
som fyller 2 år i juli..........men i dag var hun her i heimen og jeg kunne
ikke vente med å se henne i genseren:))

 

Se..... å skjønn!
Må si de passet godt sammen - Celina & Marius:))

 

Det var skikkelig sommertemp. en stund, så pannebåndet ble
lagt på vent........
Men både pannebåndet og geseren blir nok 
mye brukt utover høsten...... 

 

Hun begynner visst å bli litt varm i trøya.......så et siste bilde herfra:)
Igjen må jeg få takke Anki som er så snill!

ØNSKER ALLE EN FIN KVELD OG EN GOD NY UKE!! 

5 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Jeg strikket Marius-gensere til mine to eldste barnebarn i julegave sånn for 1 1/2 år siden. Må vell snart begynne å strikke til de yngste også!! For Marius går aldri av mote:DDD Og nå som det er kommet så mye deilig klø-fritt-garn, så er jo heller ikke det noe hinder:DDD Klemz Grethe

Anki sa...

Søte Celina! Puster litt ut til å se at den passer :).

Skal sende deg mail,, klemz så lenge :)

Anne sa...

For et fantastisk par..Celina&Marius..de kledde hverandre virkelig!!
SÅ nydelig♥
og all ære til Anki for den flotte genseren og så pannebåndet da..lekkert.
Ønsker deg en fin ny sommeruke!
klem Anne

Ingunn sa...

Å, for ei skjønn jente ♥
Genseren passet jo perfekt!
Flinke Anki:)
Takk for at du delte bilder av sjarmtrollet ditt:)
Klem fra Ingunn:)

Laila sa...

Flott genser og flott jente! Skal få mamma til å strikke en slik genser til meg og lille dattra mi:) Jeg klarer bare ikke gjøre det selv, får aldri avlsutta det;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...