tirsdag 21. juni 2011

Hærlig kombinasjon.......

 

........ er å mikse de flotte skjøre blomstene sammen med en rusten tung ting:))
- synes nå jeg iallefall..
Den rustne tunge tingen er jeg usikker på hva heter......spurte mannen
2 ganger i går, men det var i går hihi:)

 

Jeg måtte inn i garasjen/verkstedet å høre med mannen om noe da
jeg oppdaget denne:))
Næææh, se på den! sier jeg - skal du kaste den??
" den rusta stygge der ja, ja det er søppel"
Hmm, da vil jeg ha den til blomsterpotte.......

 

Mannen hjelper av og til venner og kjente med å fikse bilen........og denne
tunge tingen tror jeg har noe med bremsene å gjøre...... vet han skifter en del
bremseklosser og bremseskiver, så kansje den heter skivetrommel(?)
Ja ja, samma det - flott ble det:))

Hullet i midten var litt stort, så her la jeg på litt hønsenetting, så plast m. hull
og så plantet jeg disse to lewisaene......

En annen hærlig opplevelse var å se solen stå opp i dag:o))

 

Ja, for det er jo ikke akkurat hverdagskost hihi:)
Jeg våknet før kl 4 på morraen/natta, så da var det bare å nyte synet av solen som
sto opp kl halv 5.

I dag " snur " sola, så her skal hver stråle nytes:))

HÅPER SOLEN SKINNER PÅ DEG OGSÅ I DAG!!
UANSETT MÅ DU HA EN FLOTT DAG!
 

4 kommentarer:

Solstrålå sa...

God morgen kjære Janne!
Ja jammen er du en morgenfugl!!!
Så vakkert det var med bremsetrommlen din,hi,hi!!
Du finner jammen på det du!
Herlige bilder av solnedgang,,,,,oppgang???
Jeg elsker å ta bilder av det selv,og i det siste har det vært noen nydelige kveldshimmeler.
Nå stuper jeg på jobb!
Ha en strålende dag på det blide sørland,,,,her regner det,,,,sukk!
Gooooe klem fra Sol

Trine Lill sa...

"Søpla" ble da riktig så fin den!:)
Og se på den nydelige soloppgangen da...
Ha en fin tirsdag!:)

Ingunn sa...

Søppel for noen kan heldigvis være skatter for andre. Gjenbruk på sitt beste!
Nydelig bilde av solppgangen !
Nå synes jeg vi fortjener litt sol og oppholdsvær :)
Ha en flott dag uanstt , Janne:)
Klem fra Ingunn :)

Linda sa...

Dette ble jo en flott blomsterpotte!:)
Nydelige bilder!
La oss nyte sommeren ;)
God dag videre, klem fra Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...