mandag 20. juni 2011

Innvielse og bursdags fest:))

 

I går hadde vi innvielse av hagestua og tok bursdagen i samme sleng:))
" Fullt hus" eller full hagestue ble det:)) 
Grillen ble tent opp for en liten test pluss at det var litt guffent vær, så litt
lunk fra kroken var deilig:))

 

En stor lekker plantegruppe i gave med de skjønneste blomster og farge
som matchet hihi.......

 

Svigermor hadde med tropisk aroma, og jeg ordnet med disse to på bilde over:)))
dvs. jeg ringte Liebermann bakeri & konditori i Vennesla:o))
som leverte de til vår lokale matbutikk, så var det bare å hente der:)
De smakte helt himmelsk!

Etter kaker og kaffe var jeg og lille Celina en tur i urtehagen:))

 

Mmm, sitronmelisse luktet veldig godt:)

 

Her om dagen kjøpte jeg denne skjønne skriveboka.......og tenkte at jeg
kunne ha den til gjestebok i hagestua:))))
Og i går måtte alle skrive under på at de hadde vært der:o)

 

Celina lagde sin egen lille hilsen:)
Blir nok en kunstner av denne jenta skal du se:))

Kjempekos dag, men som sagt litt guffent i været....... I dag har jeg laget
to nye ting til hagestua:))
Den ene kom jeg på da jeg ikke fikk det som jeg ville i en butikk hihi:) Enten var
"tingen" for stor eller for liten eller for tynn hiihaaaaa, så i morra skal dere får
se min versjon:)

Den andre tingen ble helt perfekt etter en idè jeg fikk på lørdag:) Så har jeg en
til idè på lager, men den er litt stor og tar litt tid med, men kansje jeg blir ferdig i morra:)

Så må jeg takke såååå mye for alle koselige kommentarer, dere kan
tro jeg koser meg når jeg leser....svever jo her:))

HA EN FIN MANDAGSKVELD DERE!! 

3 kommentarer:

Anki (Tromsøjente) sa...

Gratulere med vel overstått :).

Søt hun er! Er så redd genseren skal være for liten..

Klem :)

"En Vintage Drøm" sa...

Gratulere!! Har vært artig å følge med på byggingen, dere står virkelig på!! Kos dere masse i sommer!! klem ;DD

Solstrålå sa...

Gratulerer såååååå mye med vel overstått bursdagsfeiring!
Og så i ny hagestue da!!!
Nydelig lille Celina
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...