tirsdag 28. juni 2011

Juuhuuuu:o)) Pakke i posten:)

 

Jeg var så heldig å vinne i krambu - lotteri hos Anne N med
bloggen Handmade by Anne, og i går kom pakken med posten:))
Dette var skikkelig moro og veldig spennende......
Se så mye lekkert som lå i pakken!

 

Nydelig skilt med oppskrift på eplekake:))
- og jeg som har et gammelt epletre i haven.......... skal i år prøve denne oppskriften:))
Skiltet henger alt oppe på murveggen mellom kjøkkenskapene:)
 

Kjempeherlig hjerte som matcher knaggen i hagestua og noen blomsterpotter..
Tenk at jeg er så heldig!

 

Elsker alt i denne pakken!
Det nydelige kortet hun skrev, vil jeg ramme inn - og den herlige
fyrstikkesken hun har laget da - kjempeflott!

 

Jeg blir jo helt målløs av å motta så mye lekkert i et blogglotteri:))
Et bokmerke har jeg tenkt på i flere dager, selv om jeg aldri leser bøker
så ville jeg ha et som var spesiellt og koselig som jeg kan bruke til
den nye gjesteboka i hagestua:))
Så dette ble jo helt superdupert Anne! Det var helt nydelig!

 

Til slutt noen nydelige servietter - som jeg aldri får nok av:))
Alt som lå i pakken var helt vidunderlig, og jeg er kjempelykkelig over å
ha vunnet dette!
Tusen Tusen Takk Anne!
Ta en titt inn på den flotte bloggen hennes og bli inspiret!

Nå er det vel tid for hage her:))

HA EN FIN DAG ALLE SAMMEN!

4 kommentarer:

Anki sa...

Blir rett og slett glad over å lese entusiasmen din! Gratulere :)

Linda sa...

Gratulerer så mye med den fine premien! :)

Ingunn sa...

Så koselige ting det var i pakken.
Det er rartnår man blir litt"kjent" så vet man litt om hva de forskjellige liker. Det ser i alle fall ut som om Anne har truffet blink her:)
Dammen under ble forresten nydelig etter at du hadde renska den, men for en jobb!!!
Og så likte jeg kjempegodt de krakkene...Skeidar , here I come...
Klem fra Ingunn:)

Anne N. sa...

Tusen takk Janne, for at du liker pakken jeg sendte deg :O)
Det er morsomt å gi bort små saker når mottakeren blir glad!
Ha en fin kveld!
Klem, Anne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...