fredag 24. juni 2011

Ny plantebenk:))

 

............ og nå ble jeg fornøyd:))
Den ble litt lavere, litt smalere, men litt lengere:))

 

Hylla under og toppen er laget av materialer fra en engangs palle, og synes
den ble fin når materialene lå denne veien....
 

Jeg ble ferdig med denne etter jobb i gårkveld, så litt småjusteringer blir
det nok.......kansje litt maling.....må tenke litt:)
Så måtte jeg jo ha et nytt håndkle:))

 

Vi skal sette opp rekkverk bak plantebenken - det står klart, det er bare finne
tid og lyst:)) - synes jo det arbeidet er mannen sitt hihi:))

Jeg fant frem en lysekrone for stearinlys som jeg hadde liggende i vedskjulet
på vent... Den hang i den gamle hagestua og har blitt veldig rustet etter årenes løp.
Den er sort med sorte prismer...........og i dag skal jeg prøve å fornye den litt:))
Og isboksen jeg lagde har jeg også fått en plan med......

så nå skal jeg ut i sola og "jobbe"............

ØNSKER ALLE EN FIN DAG!! 

6 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Virkelig flott benk, urtebedd og portal. Sikker på at du ikke er snekker???? Jeg er helt imponert over hvor dyktig du er med å se muligheter, sage og snekre:DDDD GOSJ, sier jeg bare:DDDD God helg!! Klemz Grethe

Linda sa...

Benken ble kjempefin!
Utrolig hva du får til :)
Takk for inspirasjonen.
Klem ;)

Hulda sa...

Nå har jeg storkosa meg og sett på dine flotte bilder fra hagen. Så frodig og vakkert du har det. Denne plantebenken/bordet likte jeg veldig godt. Rustikt og fint, passet jo helt perfekt i hagen din. Flott stylet!

Anonym sa...

Navnet på bloggen din passer perfekt.Du er jammen kreativ og flink:)

1001ting sa...

Det er så kjekt å følge bloggen din å se den fantastiske kreativiteten du har. Gratulerer med nok et flott prosjekt!

marit´s,,, sa...

Så mange fine bilder ,og så flott hage og blogg du har.
Legger meg som følger.
God helg , Marit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...