torsdag 2. juni 2011

Pause.............

 

Nå har jeg nettopp hatt meg en liten pause ute i sola:))) Ikke mye sol, men
den er da fremme av og til.

Sist mandag kjøpte jeg noen tekopper på Nille........men de har siden da ligget
innpakket i posen fordi jeg var i tvil om jeg skulle bytte de til rosa:))
Men i dag fant jeg ut at det blir jo en del rosa rundtom i hagestua, så jeg
bestemte meg for å beholde de:)

 

Prikk på prikk:)) 
I går var jeg innom Stoff & Stil og kom over et stort bord med rester........ 
Bl.a. en voksduk i lilla med prikker - akkurat som tekoppen:)) Tenkte å ha denne
i hagestua på kjøkkenbenken.....på hver side av grillen...

 

Kjøkkenbenken blir ca 150 cm lang, og tenker grillen skal få 60 cm av denne
og da tenker jeg videre at det skal bli 60 cm på den ene siden og 30 cm på den andre
siden til denne voksduken. Jeg betalte 8 kr for en rest på 60 x 140 cm:o))

Tekoppen er/var fyllt opp med en deilig grønn pistasj is, men jeg fikk her om
dagen teften av et deilig sjokoladetrekk som stivner på isen, så da ble det ikke så mye en
ser av isen:)))

 

Men himmel så godt det var:))
Nå får jeg ta et tak til i oppryddinga......Det er jo helligdag i dag, så det kommer
ingenting bråk fra oss i dag:)) med snekring og saging å sånt - litt hensyn
må en jo vise:)
Men litt stille arbeid kan en jo tusle med.........Det ligger avkapp overalt
på terrasse og i blomsterbedene - helt utrolig hvordan en klarer å
kaste rundt på dette:))

 

Vel, får ta meg en tur ut da...............

ØNSKER ALLE SOM ER INNOM EN NYDELIG DAG !! 
 

6 kommentarer:

Hulda sa...

Så nydelig dette var! Virkelig en super tekopp fra Nille. Så herlig i lilla, både kopp og duk. Vakkert! Kos deg med pause, du. :)

Helene sa...

Vakker kopp! Nydelige bilder du har laget:o) En nytelse å se på:o)

Ha en fortsatt fin dag!

Heleneklem

Maris gyngestol sa...

Skjønn liten kopp! Veldig søt i lilla! :)

Ha en fin dag! Kos deg med is, det fortjener man etter litt rydding! :)
-Mari

Ingunn sa...

Lilla er en nydelig farge og koppen er jo bare herlig. Det samme er duken!
Kos deg med is i koppen !
Stor klem fra Ingunn :)

Havfruen sa...

Nydelig kopp:) Nille får da innet og annet som er skikkelig fint:) Den og duken var knall:)
Hensyn? Hjelp....vi har bråka litt utomhus vi altså...;)
Kos dæ, klæmmings:)

Janne sa...

Så koselig servise i herlige farger!!!! Nydelig uteplass:-) Håper vi får mange fine sommerdager ute i år:-))
Klem fra Janne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...