onsdag 22. juni 2011

Plantebenken overlever nok ikke:))

 

Hi Hi........
I gårkveld ble jeg ferdig med det "store" prosjektet mitt......
som skulle bli en plantebenk.
Tror det gikk litt fort i svingene med sag og hammer:))
så jeg ble langt fra fornøyd.....
.......den ble rett og slett stygg!!

 

Det eneste jeg likte var den lille veggen bak:)) og topplaten............
Såpeholderen kjøpte jeg på Kid i går og emaljefatet ble med hjem fra
hytta sist vi var der.

 

Ja, og skiltet jeg lagde i går ble jo også brukbart:))
Som sagt så ble jeg ferdig sent i gårkveld, og jeg prøvde å like denne benken, men
fikk det ikke til:)
Dillet og dallet og holdt på til ingen nytte:o))

 

Det ble en del kopper med kaffe innimellom studeringen........men jeg tenkte
vel mer på Oslo turen i dag tror jeg.......
så fortsettelsen av benken bla satt på vent:)

 

Så här ser den ut hi hi hi hi:))))
( en stor klump)

Vi var tilbake fra Radiumhospitalet i 7 tiden i kveld, og det første jeg
gjorde var å rydde vekk alt på benken, og gjøre den klar for 
demontering:o)))

 

Både turen og kontrollen i Oslo gikk veldig bra:) Inn til røntgen -
smile fint og hjem igjen hi hi:)
Det var nesten slik........men før røntgen rakk vi innom blodprøven som tok 3 min.
og etter røntgen ble det bittelitt venting for å inn å si hei å hopp til legen:))

Nå er jeg veldig glad at alt gikk bra og vi er vel hjemme igjen....
66 mil ble det på oss i dag:))
- så nå klør det etter å få beveget seg litt.........

( for dere nye følgere, så er det sønnen på 22 som fikk kreft for 2 år siden-
Osteosarkom i lår/kne. Han var innlagt mer eller mindre på Radiumhospitalet
fra feb - nov 2009 og siden da har vi vært til kontroll hver 3. mnd. som vi skal
fortsette med i 9 år til...)

 

Til slutt vil jeg takke dere alle som har sendt oss lykkeønskninger og
mange gode og store klemmer:))
Dere er bare sååå gode!

Hadde det vært mulig her og nå, ville jeg gitt dere en blomst hver
- men klematisen og den spanske margeritt som her bader i emaljefatet
er beregnet til dere, så værsågod!!
OG HA EN FIN KVELD!!

8 kommentarer:

Ingunn sa...

Så bra at prøvene var fine denne gangen også ♥
Jeg syns bordet var koselig, jeg , men du har vel allerede laget noe annet spennende av det;)
Nydelige blomsterbilder.
Klem:)

Hjertedamas blogg sa...

Dere lever et slitsomt liv, men disse stadie opp og ned turene, og med skremselen like bak hjørnet. Det er godt du har interiør og kreativiteten til å få ut all bekymringa!!!!!! Jeg syntes faktisk bordet ditt ble veldig fint, jeg da:DDDDD Men du ønsker deg kanskje en kabel-trommel, he-he. Jeg er faktisk veldig glad i mine, og ønsker meg flere!!!! Gjerne en liten:DDDD Ha det godt, kjære!!!!! Klemz grethe

Anki (Tromsøjente) sa...

*Glad*

Godt å høre. Første jeg så etter nå,, om du hadde skrevet :).

Synes også bordet var fint!

Stor Anki-klem :)

Anki (Tromsøjente) sa...

Åh,, nå er jeg også spent :)

Solstrålå sa...

Sååå herlig!!!
Ja det er nok en spenning hver gang dere er på kontroll.Vi har og en i familien som må kontrolleres,,,pga av kreft.Tøffe saker!
Men det går nok godt!
Bordet ditt var fint det,,,kunne gjerne hatt deg jeg!!!
Goe klem fra Sol

Anne N. sa...

Ååå så gledelig at alt fortsatt står bra til med sønnen :O) Takkogpris, bruker jeg si når det er noe med barna som går godt!
Vet du hva, jeg liker "klumpen" din svært godt, synes den er fin med stæsj og alt!! Håper ikke du har demontert den, du er en super møbelsnekker:)
Sender gevinsten din imorgen.
Stor klem, Anne:)

Caroline sa...

Bra at turen til radiumhospitalet gikk greit,uff,den der kreften er skumle greier...

Jeg synes den plantebenken din var kjempefin,håper ikke du demonterte den igjen...Du er kjempeflink:)

Ønsker deg og dine en super dag!
Klem Caroline

Anki sa...

Åh, så artig at du likte pakken! Nå smiler jeg, akkurat som jeg gjorde da jeg ordnet til sommerstuen og sendte avgårde til deg.

Er så redd genseren er for liten! Men det får fortsatt være spenning siden dagen ikke er der, riktig ennå ;).

Må ikke bli stum. Dette var en stoooor glede for meg! Setter slik pris på å blitt kjent med deg :)

Klem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...