torsdag 30. juni 2011

" Settbord " og lyslykt:)

 

I dag hadde vi såpass lenge med oppholdsvær at jeg rigget meg med den
eletriske sagen og spikerpistol:))
.........Og vips et lite nusselig bord ble til:)) 
Tenkte at jeg måtte ha et under det andre fordi jeg MÅ jo alltid dra
med meg ting å tang når jeg skal slappe av:))

 

Her testes det med et " kongelig service" og cappuccino i koppen:)
Kjøpte kaffemaskin i fjor, men har fremdeles ikke fått fatt på " riktige" kopper
til de alternativ som kommer ut av maskinen hihi:)
Kaffekjerring som jeg er, har krus i størrelse over det som er beregnet:)))
- men fant ut at disse lille koppene passet en cappuccino:)

 

Det lille bordet er 50 cm langt, så kan dra det enda lengere ut...
slik at det blir plass til en bunke interiørblader..:o)
Servicet fikk jeg etter min mor som samlet på dette med kongelige brudebuketter..

 

Har til 12 personer med de nydeligste brudebukettene........
Dette er brudebuketten til Juan Carlos og Sophia som giftet seg 14/5 - 62.
Sjeldent jeg bruker dette, men når svigers er her og vil ha en cappuccino....ja
da må det frem:))

For en stund siden lagde jeg en lyslykt av en kattematboks...........
og i dag fikk den ståltråd rundt og oppheng:)

 

Jeg brukte bor og drill for å lage hull, men går sikkert med hammer
og spiker også:)
To hjerter og bokstaven J for Janne:)) 
Når hullene var ferdige sprayet jeg den med zinksprayen.....

 

Måtte jo ha en lyslykt på veggen med hagedammen:))
Selv om jeg har solsenga her, så kan det hende jeg må sitte der litt på
kveldene og beundre de 3 små Blipp, Blopp og Blitz som svømmer rundt
i hagedammen (fremdeles)
De virker litt redde og gjemmer seg bak de runde steinene nedi der.....
men håper jo at en vakker dag når sola skinner at de vil hoppe av glede
som de gjorde den dagen jeg kjøpte de:))

Vel, nå ringer baguettene fra ovnen..........så jeg må fylle de med noe
snadder:))

ØNSKER ALLE SOM ER INNOM EN FIN KVELD !!!

5 kommentarer:

Anki sa...

Du får det til!! Bordene var kjempestilig.

Flott porselen med sjel! Tror jeg hadde hatt bruk som du om noe sånt befant seg i huset :).

Håper også fiskene hopper snart :)

Klem :)

Anki sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ingvild sa...

Nydelige bord! Jeg skulle nok ha hatt et lager med gamle planker liggende under terrassen jeg også!:)... Og lyslykta var kjempefin!

Ingvild sa...

Så koselig at du vil følge meg Janne! Setter veldig pris på det! Ser du er like før 100!:) Utrolig!
Klem og god helg!

Anne (Moseplassen) sa...

Duverden, imponerende å bare slenge sammen noen bord sånn! fine var de :)

God helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...