lørdag 25. juni 2011

Stoooooor overraskelse!!

 

Sist torsdag hentet jeg pakke på posten.......Visste hva den inneholdt, men
stusset litt når jeg så størrelsen:))
Anki (Tromsøjente) strikker de flotteste ting, og i et innlegg hun hadde viste hun
frem en genser hun hadde strikket til seg selv.......... og da var det gjort:))
Jeg satt vell og lenge og beundret mønsteret og fargene.......
Tenkte " tør jeg spør om hun tar bestilling"..........

 

Tenkte på barnebarnet vårt som fyller 2 år i juli.......
Å joda, Anki ville strikke genser til Celina:)) Jeg nærmest hoppet av glede:)
- og når hentelappen kom, gledet jeg meg mer enn et barn på julaften:))

 

Mariusgenser i de lekreste farger - natur, lilla og brunt.....Helt vidunderlig!
Men........pakken var litt stor... og det var ikke bare en liten barnegenser 
som lå i den.......
Anki hadde strikket et nydelig pannebånd i samme mønster......Jeg ble helt
målløs.....Noe såååå herlig!

Og enda lengere nede i pakken lå det mer..........

 

De nydeligste sokker/tøfler som er tovet, og en helt fantasisk flott serviettholder
 med nydelige servietter i mine farger - rosa, grått og lilla...
Dette ble som julaften og bursdag på samme dag:)
Anki tenkte på den nye hagestua vår og håpet det passet inn:))
Jeg finner ikke ord for hvor glad jeg er og serviettholder har ikke jeg tenkt
på i innredningen......hihi:)

 

Nå står den midt på bordet og pynter såååå fint i hagestua:)
Den er bare sååå nydelig!!!
Og i zink som jeg elsker da........og rett over henger lysekronen som jeg 
sprayet i zink i går:))

Kunne nesten tro Anki visste at jeg er en frysepinne når hun sendte de
nydelige sokkene.......for jeg er en skikkelig frysepinne og er "alltid" kald
på beina - selv om sola skinner:))
- så jeg sliter litt på tykke sokker hihi:))
Men disse blir bare til finbruk, når jeg skal ut i bua mi og bare sitte med
beina på bordet:)))

Så mye lekkert var det i pakken, og det værste med dette var at hun ikke
ville ha betaling for genseren.........Jeg skjønner ingenting jeg.
Det flotte og store arbeidet!

TUSEN TUSEN TAKK ANKI !!! 
Ta en tur inn på den flotte bloggen hennes!

I dag har vi sol og vindstille her - så det må nytes sakte tror jeg:))
- med litt småpussling med hønsenettingen:))
Ha en fin dag!  blogges om lidt:)
 

3 kommentarer:

Ingunn sa...

SÅ koselig og rørende.
Jeg har fulgt bloggen til Anki en god stund og dette bekrefter bare inntrykket mitt av henne!
Jeg er sikker på at Celina vil bli fin i genseren og vi tør kanskje håpe på et bilde?
Og....gaven er deg vel unt , så mye humor og inspirasjon som du sprer:)
Stor helgeklem fra Ingunn:)

Anki sa...

Så artig at du ikke allerede hadde serviettholder! Passer nok fint til den lekre lysekronen din :).

Var så vanskelig dette med pris, og ikke synes jeg at jeg er flink nok til å ta betalt. Nå var jo det litt vanskelig for deg å aksepter, så jeg er glad vi er blitt enig om ett gavekort på plantebutikk. Det kommer helt sikkert til nytte. Hihi :).

Tusen takk for varme ord. Stor klem :)

Anne N. sa...

Ågurimalla noe så nydelig som denne genseren og pannebåndet :O)
Så heldig du er Janne:)
Og Anki så himla flink du er til å strikke!! Ble målløs jeg også!
Ha en superfin helg!
Klem, Anne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...