søndag 31. juli 2011

Enkel kleshenger - som funket :))

 

På late sommerdager sitter jeg enten å koser meg med interiørblader i skyggen
eller blar litt i idè boka mi......

Nå som det er sååååå varmt, blir det ikke til å sette i gang med de
store prosjektene, men litt småting går an:))
- så i dag ble denne kleshengeren til.....

 

Det ligner jo hihi:)
Det gikk iallefall veldig fort å lage denne:)
Kjøpte en rull med litt tykk ståltråd på Biltema for en stund siden, med tanke om
å lage kleshenger.....men frem til nå har jeg brukt den mest til lyslykter:))

 

Oh, yes! den funket den:))

Jeg klippet av en passelig lengde, og bøyde den opp og bort.....
og endene møttes på midten som ble surret sammen til en krok:)
Tenker jeg sprayer den med zinksprayen etterhvert....

 

Frem til halv 2 er det skygge på den lille plattingen ved ytterdøra......så
nå skal jeg ut på andre siden av huset der skyggen er på god vei frem til den terrassen:)
Elsker solen sett fra skyggesiden hihi:)

HA EN STRÅLENDE FLOTT DAG DERE !!

12 kommentarer:

Tovepia sa...

Har lest meg opp bakover her, så da ser jeg jo at du har skjult boltene godt:) Jeg skal imorgen å kjøpe beis farge drivved, for her er det ikke sol..og det regner ofte, så min overlever ikke uten noe behandling;)
Nydelig portal, flott kleshenger!!
Nyt dagen før august kommer, klem fra meg;)

Havfruen sa...

Jøsses:) Og sola og varmen får du bare nyte, du som har den:))
yr.no sier sola skal komme hit mellom 16-18......vel, da er jeg på jobb:)
Nyt søndagen, klemmings:)

Hjertedamas blogg sa...

Jeg liker meg også best i skyggen:DDDDD Og har vell aldri helt skjønt dem som klager på at de har så dårlig med sol, for jeg er ikke i den uansett:DDDDD Nå skal jeg sette meg litt i hamokken ute, som det er deilig skygge!!! Med kald cola , larkis og en svensk krim:DDDD Deilig-deilig:DDD Klemz

Hulda sa...

Så fin kleshenger, den passer både til lyslykter og til tunika. Fint på terrassen, du har mange kreative ideer.

Hulda sa...

Så fin kleshenger, den passer både til lyslykter og til tunika. Fint på terrassen, du har mange kreative ideer.

Hulda sa...

Så fin kleshenger, den passer både til lyslykter og til tunika. Fint på terrassen, du har mange kreative ideer.

Hulda sa...

Så fin kleshenger, den passer både til lyslykter og til tunika. Fint på terrassen, du har mange kreative ideer.

Hulda sa...

Så fin kleshenger, den passer både til lyslykter og til tunika. Fint på terrassen, du har mange kreative ideer.

Hulda sa...

Så fin kleshenger, den passer både til lyslykter og til tunika. Fint på terrassen, du har mange kreative ideer.

Hulda sa...

Så fin kleshenger, den passer både til lyslykter og til tunika. Fint på terrassen, du har mange kreative ideer.

Villmarkstausa sa...

Så fin blogg. Lenker deg;-))

1001ting sa...

Du finner alltid på så mye kjekt, det er en fryd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...