fredag 22. juli 2011

Fredag, regn og shopping igjen.....

 

Heisann! Endelig helg igjen:)
- og som sist helg og helga før har vi atter regnvær...sist lørdag var det visst opphold:))

I går på jobb fikk jeg shoppet en del.......så da ble det tur retur på lønningen - kansje
jeg gikk litt i minus:))

Har byttet ut krus og asjetter i kjøkkenskapet - nå er det syrinlilla som gjelder:o))
Den store koppen passet perfekt å plante i:))
Den idèen fikk jeg av Guri med den flotte bloggen Havfruen.

 

Koselig å ha noe i samme mønster........for kaffekruset drar jeg jo med meg ut:)
Ser nå at den lyslykta trenger en oppgradering.... litt hvitmaling i toppen kansje:o))
- ellers er den jo fin og shabby........

Satser på at det blir innehelg og da er planene å lage lyslykter med en ny vri..:)
- så dukket Vakre hjem opp i postkassen og kansje dukker det opp noen
hagebøker som jeg bestillte på Capris.......

 

Men uansett så var det deilig å få inn en ny fargeklatt i kjøkkenskapet:))
Fra før av har jeg middag og kaffeservise til 12 pers i off white som jeg aldri
går lei av:) Men er jo deilig og bytte farge på noe etter sesongene:))

 

I dag er det nettshopping igjen hihi:) og så langt har jeg fått med meg et
skap, lyslykter, skilt (det til høyre) og litt mer rosa verktøy:)) Har en del bud inne
så kansje jeg er heldig utover kvelden......

Mannen var og hentet fangsten fra Netthandelen som jeg kjøpte sist det regnet:))
og jeg er super fornøyd - bortsett fra den kaffemaskinen til 30 kr - det var noe
skikkelig jalla, og tror neppe mannen vil ha den i den flotte garasjen/verkstedet:))

Nei, nå skal jeg finne frem litt hamptau........og strikkepinner:o)))
eller heklenål......er litt usikker enda på hva som skal til hihi...

ØNSKER ALLE EN SUPERFLOTT HELG !! 

1 kommentar:

Marita sa...

Har med stor entusiasme "oppdaget" bloggen din - hurra! Inspirerende innlegg i fleng her, av ei kreativ og nevenyttig dame :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...