søndag 17. juli 2011

Herlig dag, men litt " farlig " :))

 

Hallo dere, idag har vi hatt en herlig plask regnværsdag:)) og da tenkte
jeg at vi skulle grille.........
Det er rett og slett så herlig å sitte i hagestua og høre regnet plaske 
på taket og kjenne varmen fra grillen:) 

 

Hmm, nå er det vel bare meg her i heimen som synes dette er koselig - for jeg
satt her alene:)))
Men etterhvert fikk jeg besøk av Exito og Picasso (kattene våre) som virkelig
koste seg på sofaen, helt sammenkrøllet:)

 

Når det regnet som værst og vindkulene kom, ble det litt vått i kanten på bordet
men det tørker jo:))
Før ferien satt jeg en peon og nyperose i vase på bordet, som sårt trengtes
å skiftes ut nå........så jeg tok er rask titt på Karen Blixen rosen som nærmest
lå langflat i blomsterbedet...

 

Nå pynter den opp sammen med nydelige lilla blomster fra en Hosta..
i " petites fleurs" vaser:)

Det " farlige" med en regnværsdag er at da sitter man stort sett inne............
..................foran datamaskinen................og da er det fort gjort å
shoppe litt:))
Netthandelen.no er noe jeg sjelden husker på at er der, men plutselig tenkte
jeg i dag at jeg fikk ta en titt:)

 

Eller titt og titt.........det ble litt handel på meg:o)
En eletrisk stiftemaskin til 100 lappen, en kaffemaskin til 31,- som mannen kan
låne i garasjen:))
et sett med 5 puter til 130,- og en råstilig verktøykoffert med innhold - hammer, sag
skrujern, hansker, notisblokk, målbånd m.m. i ROSA hihi:)
Har et bud til inne.......så kansje det blir mer i løpet av dagen......... Fordelen
med netthandelen.no er at de holder til " rett bort i gata her" så da 
slipper jeg iallefall frakt.

I skrivende stund har det lysnet noe veldig ute og solen skimtes litt:))

HA EN FIN SØNDAGSKVELD DERE !!
Her går det på de siste timer av ferien............. 

OPPDATERING!

 

 

Jeg fikk budet på drillen:)))) Juuuhuuuu:)
Og sammen med verktøykofferten blir det nå rosa rosa og garantert bare mitt:)) 

 

5 kommentarer:

Tonje sa...

For en herlig hagestue dere har! Nå ble jeg helt misunnelig!

Netthandelen ja... For å si det sånn, det rosa verktøyskrinet har jeg... :)

Klem

Daisys home sa...

Helt vidunderlig den hagestuen din:)
Ja,kjenner nemelig til den nettshoppingen..lett å la seg friste:)
Flotte ting du har fått med deg..og den rosa kofferten med hammer og div. har jeg maken til. Men den drillen var ny for meg..må vel inn der å se litt..fristet :))
Kos deg videre
klem

Havfruen sa...

hehe:))) netthandel er vel gøy du:))) Bruker det som shopping stadig vekk:)) Men jammen meg bra det var det som var farlig.....trodde i starten at det var grillen som hadde slått seg løs......så var det "bare" shopping:))
SEr helt nydelig ut hos deg:)
Klem fra meg:)

Bente sa...

Å, så koselig utestue du har. Herlig

Ha ei flott uke

Klem Bente

Solstrålå sa...

Satt du alene??????Hadde kommet på flekken jeg i sånn en herlig atmosfære!!Knallkoselig!!!Godt kattene hadde vett da!!!
Goe klem og masse solstråler fra meg!!!
Har hatt en sånn netthandelrunde en gang jeg og,,,,men frakten ble dyrere enn det jeg kjøpte,og halvparten returnerte jeg,hi,hi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...