mandag 18. juli 2011

Ikke helt etter planen....:))

 

Men jeg skal koooooose meg og spise saaaakte opp dette jordbæret:))
Hi hi..Hadde store planer for en varm og solfyllt sommerdag......Det gikk ut
på å sitte i go`stolen på terrassen og nyte solen, varmen, utsikten og spise store
deilige søte jordbær direkte fra planten:))

 

Men.......det ser dårlig ut med den planen:))
- for her skimter jeg bare 2 stk:) og været er liksom ikke helt sommer og sol:)
Men jeg rakk å ta bilde før regnet satt inn igjen:o)

 

Da jeg skulle ta bilde, oppdaget jeg et til i bøtta på gulvet.........:))
Du verden, da blir det 3 stk som er klare til å nytes:))

 

I blomsterkassen som tidligere var en bro over hagedammen har fuglene
sådd ei solsikke:)) og mellom vinduene slynger det seg en klematis
som plutselig har begynt å blomstre for 2. gang:))

 

Godt det er noen som stortrives og blomstrer villig:)) 
Klatrestigen lagde jeg av beverpinner fra hytta..

 

Utsikten er nå iallefall her i dag, så lenge det varer:)) for det regner og da
kan det fort tette seg til litt:)
Det siste bilde her er tatt med 10 - 20mm vidvinkel, så utsikten mot
Kr.Sand og fjorden er nærmere i virkeligheten:)

Vel, nå skal jeg på en rask jordbærplukkings tur:o))

ØNSKER ALLE EN FIN DAG!! 

4 kommentarer:

Anki sa...

Tusen tusen takk for den nydelig pakken!

Var så mye mere jeg skulle kommentert nedover, men det kommer jeg tilbake til når ikke gjengen står rundt og tripper :)

Stooor klem :)

Fruen på Hellåsen sa...

Heia!:)
Jordbærene dine har kommet lengre enn mine...:) her er de fremdeles grønne, og det har de vært leeenge nå... Tror ikke vi får røde iår!...:(
Skikkelig høstvær, en kan vel bare drømme om solen nå, er ikke meldt særlig fint fremover... Men,men... ikke så mye å gjøre med det!:)
Ha en fin kveld!
Klem

1001ting sa...

Kjempekoselig terrasse, bare synd at der har vært forlite godt vær hittil i sommer. Nyt jordbæret!

Linda sa...

En koselig terrasse du har!
Ser ut ikke til at vi får skikkelig sommer i år...vi får nyte dagene med oppholdsvær :)
Håper jordbærene smakte godt;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...