torsdag 21. juli 2011

Inntrenger i kjøkken og toppen er nådd:))

 

Hmm, hmm.... det var sønnen som oppdaget denne inntrengeren her om dagen:))
- sjeldent at jeg ser så langt opp i kroken av vinduet:)))

 

Her har eføyen riktig funnet sin plass........med å klatre i persiennene:))
Har jo sett eføyen klatre rundt på veggen ute, men det er vel blitt
sånn at en "ikke ser skogen for bare trær"

 

Og med vindu på gløtt, var det jo en enkel sak å krype inn:))
Har en ampel hengende inni eføyen som jeg ikke har fått kjøpt blomster til...
så tenkte at eføyen kunne gjøre den nytta til jeg fikk shoppa......men nå skal jeg ut
og fjerne det meste før det blir helt villt på kjøkkenet:o))

I enden av den terrassen med hagestue er toppen nådd for en stund siden:)

 

Her tidligere i vår/sommer lagde jeg 2 blomsterkasser med trepergola på midten..
Plantet 2 Arkitektenstrøst og 2 Klematis bl.a.
Hver dag må jeg "styre" arkitekten på riktig vei:))) Klematisen har forvillet
seg litt inn i den, og når ser jeg et par knupper, så da blir det bra blandt alt det grønne:)

 

Når Arkitektene møtes på midten for jeg starte å klippe, klippe, klippe:))
- men det er jo bare gøy........:)

Nå får jeg ut og starte med eføyen:)) Mannen er godt i gang med å klippe
plenen........I helga har de meldt FLOM her i sør - igjen.....så vi får ut å sjekke
ting å tang om noe må tjores fast:))

Med den sommeren vi har med masse regn og vind, er jeg glad vi har en hagestue
bygd i tre, og ikke en i stoff som ryker ved 2. vindkast........

HA EN FIN KVELD ALLE SAMMEN!! 

1 kommentar:

Anne N. sa...

Helighet Janne, for en nydelig hage, og planter i fleng, og stuen er bare underbar :O)
Forstår godt at du er glad for TRESTUE istedet for en i STOFF, hoho. ikke noe særlig å springe til fjells etter hagestuen når vindkastene har rasert!!
Ønsker deg en super helg!
Klem, Anne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...