tirsdag 26. juli 2011

Inspirasjon, shopping og litt terrasse:)

 

I dag fikk jeg hentet de bøkene jeg bestillte fra Capris.....
" Drömmen om en vit trädgård " og " Träd & buskar i trädgården "

Har bare fått bladd fort gjenom, men de er stappfulle av inspirasjon, idèer og
mange flotte tips.
Jeg elsker hvite blomster, og har planer om å lage et hvitt hjørne i hagen....så
nå skal det leses:o))
" Drømme om en......" kostet bare 113 kr ( 110 sider) og den andre 171 kr
( over 200 sider), og helt fraktfritt kom de til meg:)

UPS, I DID IT AGAIN:))

 

Ja, må man, så må man:))
Egentlig var det denne hageportalen jeg i utgangspunktet ville ha....
og i dag ble den min:) for bare 200 kr.
Den andre jeg fikk fatt på skal jeg ha på en annen terrasse - så den
saken er biff:))
Pelspleddet fikk jeg for 46 kr!! og det kan nok snart tas i bruk:)
Lyktene er sånn solar......og prisen ble 31 kr:)
Helt til slutt i kveld måtte jeg "teste" om jeg kunne klare å få meg en
peis til en billig penge.....og det tror jeg at jeg klarte - bare 240 kr, men
det gjenstår jo å se med alt om det er så flott når jeg får hentet alt sammen:)

Nå må det nevnes at jeg ikke har sittet foran dataen i hele dag!!:)
Jeg la inn bud på alt jeg ville ha...........så gikk jeg ut og ryddet, ryddet og
skiftet vann for fiskene i dammen.......så en liten kaffepause og samtidig
oppgradere budene mine.....og legge inn nye:))
Morsomt og effektivt arbeid i dag:))

 

Litt bilder fra den terrassen jeg holder på med nå.......og det er her ved trappen
jeg skal ha portalen med dør:)
Kansje radioen på bordet.......

På bilde oppe til venstre fikk jeg en idè i dag med å lage en liten plantebenk:)
Marmorbordet er jeg mektig lei av, men liker foten, så jeg skal lage
en ny bordplate av kledningsbord fra hytta tenker jeg......
Den "gamle" hagebenken hadde jeg tenkt å male, men tror den forbli
som den er......

Vel vel........da vil jeg inn på sofaen og kose meg med bøkene:))
ØNSKER ALLE SOM ER INNOM EN FIN KVELD !

4 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

fine ting. Portalen med port var da smart, må jeg si!!! Vi har en portal her på campen, som vi har satt port i. Kompostbinge-netting, Men det er for å holde vovvene på vår side av porten/hekken, for å si det sånn. Vi har to meter høy Tujahekk rundt plassen vår. Den har vokst noe kolosalt i år, pga alt regnet. Ha det godt, vennen!!! klemz Grethe

Solstrålå sa...

Den portalen skulle jeg gjerne hatt!!
Var innom netthandel,men så ikke noe til den!
Flotte ting,,spennende å se når du får det.
Klem

Tovepia sa...

Jøje meg for noen kupp! Har du vært på slik nettauksjon..netthandelen??..eller QXL?
Super hageport, flott peis!

Tovepia sa...

Når jeg ser nærmere etter, ser jeg at det står netthandelen.no:O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...