fredag 29. juli 2011

Jeg er såååå fornøyd:))

 

Det har godt ganske i ett her siden sist.......men i kveld etter jobb begynte jeg
å pakke ut på alt jeg kjøpte på Netthandelen.no:)
.........og mannen monterte og fikk på plass den ene hageportalen..
Det ble såååå bra:)

 

Måtte beskjære klatrehortensiaen litt, for etter en del år har den fått en
svai den "gale" veien:) Nå får jeg prøve rettlede den over portalen.......

På andre side har jeg litt eføy hengende nedover muren, men der har jeg nå lagt
noe av den i retning portalen:)) 
Og etterhvert planter jeg nok ei klatrerose også på den siden.

Bokstavene " HISTOVA " er kjøpt på Skeidar for 19,- pr stk:)) og limt fast på
en plankebit.....

 

Etter utpakking og montering av diverse ting å tang, måtte jeg bare sette meg
ned og nyte denne deilige drikken:))
Var innom Amfi senteret her i Vågsbygd og da gikk beina direkte inn
i interiørbutikken der hihi:)

 

Jeg er så fornøyd med den lille uteplassen ved inngangsdøra, for i går
kom mannen hjem med en liten kabeltrommel:))
- og jeg kunne bytte ut det glassbordet jeg hadde der...Kabeltrommelen vil
fungere som kobinert bord og fotskammel hihi:)

Lyslyktene og den hvite rosen bak er fra Netthandelen.no - utrolig flott!
Brikken kjøpte jeg på Kid i dag.
Blomsterpotta inni hønsenettingen er laget av en fiskebollboks som jeg har
serviett på (decoupage)
Den boksen har stått ute her siden påsketider og er like fin fremdeles:)

 

De 4 første bildene er tatt kl 10 i kveld, så noe mørke ble de......Men bilde
av denne steinen fra Lille interiør & barneklær ble tatt i formiddag...
da jeg egentlig hadde planer om å ikke gjøre noe som helst:))

Plutselig kom sommeren for fullt til Kr.Sand og jeg merker at nå må en
jobbe sakte:))) helst bare sitte å nyte sola........

Men det er min jobbehelg, så får nyte været litt før og etter arbeidstid:)) 

ØNSKER ALLE EN GOD HELG !!

8 kommentarer:

Hulda sa...

Så herlig innlegg! Det ble virkelig supert med portalen. Så godt den passet i hagen. Gode bilder!

Hjertedamas blogg sa...

Nydelig portal:DDD Og kabel-trommel blir aldri feil:DDDD Jeg ønsker meg flere, slik at jeg kan få et par stykker på uteplassen hjemme også. Jeg bare elsker de to jeg har på campingen, selv om de ikke blir brukt til bord.Den jeg har i forteltet er absolutt den beste arbeidsbenken jeg noensinne har hatt. Mulig folk mener jeg er gal, men det får så være. Men jeg har aldri drømt om å være en kopi av andre, eller ha det som andre. Heller ikke på campen!!! Vi har en campingvogn som er 6 år gammel, den er stor, den har dusjkabinnet og skikkelig dobbeltseng. Høy komfort, men ikke noe glæm. Ikke noe bling, bling,- som man betaler dyre dommer for i dag. Men snart begynner jeg å stæsje inne i vogna,- ikke noe maling, men med nye og gamle tekstiler, filleryer og tepper på sofaene. Må bare bli ferdig med forteltet!!!! Klemz fra Grethe som har med symaskin på campingen!!!!

Havfruen sa...

Oi så stilig:))) Knallfin portal og kabeltrommel ønsker jeg meg:) Portalen vi har ruster snart opp i sjøsprøyten....burde nok hatt i tre jeg også.
Riktig god arbeidshelg, klem fra meg:)

Tovepia sa...

Portalen din ble lekker!..og trommelen din så så fin ut også..ser ut som du ikke har de store skruene i den som jeg har..
Lekre bilder!
Ha ei god helg, klem fra meg;)

Daisys home sa...

Wow...dette ble rålekkert.
Og så står jo portalen i stil til reten :)
Flotte ting du har shoppet deg..
Ha en fin lørdag både på jobb og fri :)
klem

Daisys home sa...

I stil til RESTEN ...skulle det stå.
Ble en skrivefeil der :)

Torill sa...

Må si meg enig med forsamlingen her - bærre stilig :)))
Fortsatt god sommer og kreativitet, jeg bor hos min datter for tiden og er passepike til pus med 4 små frem til 6aug.
Sommerklem fra Torill

Anne N. sa...

Jepp, du har all grunn til å være fornøyd, Janne :O)
Så nydelig det ble med portalen!!
Klem, Anne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...