søndag 3. juli 2011

Lille " frøken ville "

 

Liten og vill og så yndig og snill:))
Anne på Moseplassen har konkurranse i juli om " frøken markblomst" og da
blir jeg og " Frøken Ville " med:))

Denne vokser i "hagen" og ble først oppdaget for et par år siden. Vi har mest
naturtomt på den ene siden og der vokser "alt" av villblomster, som andre
kaller ugress.......

 

Men se så skjønn denne lille ville er da, og ikke minst snill som har bestemt seg
for å bo her:)
Når jeg oppdager nye villblomster.....må de googles...og det opprinnelige navn
på denne er Veronika - tvesjeggveronika.

Jeg har en liten plan med villblomstene om det går an ......og det er å samle de
og plante de på taket på den nye hagestua:))
Et sommerslig blomsterteppe på taket hadde jo vært et flott syn:)
- men ikke alt av det ville vil bli temmet, men jeg har lyst til å prøve iallefall.

Vil du være med eller se andre bidrag til "frøken markblomst"
klikk deg inn til Anne på Moseplassen...

HA EN FIN SØNDAG !!

13 kommentarer:

Havfruen sa...

Nydelig lille ville:)

Men sannelig var det et stilig snekkerbelte du hadde sydd deg:))) Helt imponert jeg:)
HAgedam og bed ble også knallstilig:)
Nyt søndagen, klem fra meg:)

Linda sa...

Lille Frøken Ville er nydelig :)
Lykke til i konkurransen!

Ha en fin søndag!
Klemmings ;)

Mandelhjärta sa...

Nydelig frøken med intens blåfarge! :)
Lykke til i konkurransen!
Og god sommer! :)

Jatte sa...

Så skjønn vakker blomst!!

Kjempekult det belte du har sydd deg under her, du er SÅ kreativ altså!

Å sååå lekkert i dammen din osv, love it! Drømmer om en slik hage med dam jeg også, men har ikke plassen til det enda gitt.

Ha en fin kveld,
Klem Jatte♥

Anne (Moseplassen) sa...

Så koselig at ville ville være med og konkurrere :)

Flott kandiat!

Ingunn sa...

Nydelig bidrag , Janne!
Du KAN fotografere , du.
Klem:)

Mio sa...

Nydelig frøken, for en fantastisk blåfarge hun har!
Lykke til!
Klem fra Mio

Sissel sa...

Herlig blåfarge, nydelig bilde! Lykke til!

Marie sa...

Å så nydelig!

Margareth sa...

Njåååå den var jo bare lekker da!! Helt hærlig liten blomst. Kan ikke si jeg har sett den før, men skulle gjerne hatt den i område!

Flotte bilder:-))

Ha en nydelig helg :-))

krepsemor sa...

Et nydelig bilde av en flott frøken! Elsker den blåfargen der =) Og en flott plan som jeg håper du lykkes med, for det blir fint!
Lykke til i konkurransen!

Linda sa...

Kjempenydelig markblomst :)

Turid sa...

Kjempefint bilde av en nydelig blomst! :-)

Klem, Turid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...