mandag 25. juli 2011

Lyslykt av et Noraglass:)))

 

Ja, nå går det på Noraglass.......Har en del Norgesglass også, men de synes
jeg er for fine å dekke til:))

Været her i dag er regn, vind og kaldt........så mens jeg venter på opphold for
jeg blogge litt om mitt siste hekleprosjekt, som jeg lagde før kl. slo 12 i dag.

Det tynne silkebåndet brukte jeg for å feste hekleriet rundt glasset - dette er
sånn bånd som er på de fleste topper - bluser, og som jeg klipper av så fort plaggene
er i hus:))

 

Men...........jeg fant plutselig ut at jeg måtte røffe det opp noe hihi:) så
da ble det litt hamp rundt etter at det var festet..

 

Er i tvil hvor jeg skal ha den..........men tror jeg må få på et oppheng:)) siden
bunnen er så fin hihi:))

 

Klokken 12 i dag var det 1 minutts stillhet over hele landet, og da tente
jeg et lys i min nye lyslykt............for å minnes alle som har mistet en av sine, for
de som ligger hardt skadet på sykehus, for de pårørende og spesiellt
for en bekjent av oss som har en sønn som fremdeles er blandt de savnede...

 

Har laget et rose bilde tilegnet familien Blattmann.
 
Dagene fremover vil nok fortsatt være preget av det som har skjedd
i Oslo og på Utøya...........

3 kommentarer:

Ingvild sa...

Så søtt det ble! Tror dine heklekunnskaper er litt mer avanserte enn mine...hehe...
Stilig rosebilde! Hvilket redigeringsprogram har du brukt for å få til det??
Har vært noen triste og tunge dager, selv om jeg ikke tror jeg kjenner noen av de rammede. Men godt å begynne å tenke litt på andre ting.
Klem

Ingunn sa...

Nydelig !
Klem ♥

idyll sa...

Fantastisk nydelig lykt <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...