onsdag 20. juli 2011

Nye puter til benken og planter til kassene...

 

I dag fikk jeg plantet i de to kassene jeg lagde tidligere i " sommer ":)... Endelig har
vi hatt en hel dag uten regn:) og i kveld er det sol fra skyfri himmel....

I kassene ble det  hvit klaserose, lavendel, flox og hosta x 2.

 

DEN nydelige roseduften sammen med lavendelen........så nå trengs det sol og
varme, sånn at en kan sitte der ute og bare nyte livet:)

 

I går på vei til jobb var jeg innom Kid......og der "ramlet" jeg på sitteputer
til benkene:))) og 2 pynteputer( den ene til venstre)
Sitteputene var det 70% på, så da tenkte jeg at for den prisen er det
ikke bry med å tre symaskinen hihi:)
Pynteputene er i syrinlilla og hvit rutete med nydelig monogram.

 

Bildene tok jeg i formiddag......for jeg var sikker på at det skulle bli regn
etterhvert -  da jeg så de mørke skyene som lå å lurte der bak:)
Men de blåste liksom bare bort:))

 

Jeg mangler litt pynteputer......og de ligger og venter på meg på jobb:))
pluss litt dill og dall til bordet:)
Var forresten innom Kid igjen i dag og fikk med meg et pledd, ei rund pute
og brikke.....så videre til Europris og fikk med meg en stor sort ting - som
mannen har fikset litt på ikveld:o))
Så i morra skal dere få se hva det er blitt til:))

 

Blomsterbuketten som jeg plukket sist fredag står like fint fremdeles:)

Klaserosen er en " Schneewittchen", er det noen som kjenner til den?
Hun på Plantasjen mente den var bra til kasse på terrassen.......

Nei, nå blir det "beina på bordet" resten av kvelden 
med to nye interiørblader:))

HA EN FIN KVELD!!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...