mandag 25. juli 2011

Se hva jeg har fått !!!

 

En stor overraskelse dukket opp i posten på en herlig solfyllt sommerdag:)

Jeg var så heldig å vinne trøstepremie hos Anne med bloggen
Garden and Angels da hun hadde Give-away.......
Men, trøstepremie da!!! Dette jeg fikk var såååååå nydelig og jeg ble kjempeglad!

 

En nydelig strikkeklut, i en herlig lyseblå farge og Anne har sydd 
på sin egen merkelapp...... Kjempekos dette!
Tuuusen takk Anne!

Den dagen pakken kom reiste vi opp på hytta, så da ble den med:))

 

Har den bare til pynt da:))
- men synes den passet så godt sammen med denne tønnen og gårdspumpen
som vi har i hagen på hytta..

 

En annen ting som lå i pakken var et nydelig bilde med magnet
på baksiden i str. 10 x 15 cm.
Det pynter opp i kjøkkenet på kjøleskapet for øyeblikket:) 

Ellers så hadde Anne skrevet et nydelig kort på et nydelig bilde som
jeg vil ramme inn....
Jeg er kjempe happy her:)))

ØNSKER ALLE EN KJEMPEFIN UKE !!
 

3 kommentarer:

Happy Lia`s sa...

Heldige deg :) flott gave!!

Ingunn sa...

Gratulerer, heldige du:)
Jeg har også hatt den glede å få gave fra Anne ♥
Alt hun tar i blir lekkert:)
Klem fra Ingunn:)

Daisys home sa...

Grattis med kjempeflott premie..skjønner du er happy :)
Ha en fin kveld
klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...