søndag 31. juli 2011

Snart ferdig rustet :)))

 

For ca 1 uke siden kjøpte jeg en nettingkurv.............Egentlig ville jeg ha en
som var "rustet og stygg " men den kostet 3 ganger så mye som denne..
Begge var foret med et lyst stoff..

Jeg tenkte at jeg fikk sette den ut i regnværet og la naturen gå sin gang...
men etter 2 dager stoppet det å regne:))

 

Og da måtte jeg tenke bittelitt:))

 

Og endte så opp med en saltblanding på dusjeflaske:)))
Skulle kansje hatt sånn veisalt, men brukte vanlig salt fra kjøkkenskapet -
Ja, for salt er salt vel (?)

Det ser ut til å funke, må bare huske å ta turen innom rustningstasjonen hihi:)
og spraye godt med saltvann på:)

ØNSKER ALLE EN FIN NY UKE !! 
 

2 kommentarer:

Tovepia sa...

Må nesten le:O)...men den ruster nok før du aner det;)
Nattaklem fra meg som ruster snart selv;)

Arlens boblebad sa...

For en artig blogg!Mye inspirsjon her !fikk lyst å lage sånne fine kleshengere...Legger meg som følger.
Klem Linn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...