søndag 10. juli 2011

Strikket pute og et bjørketre:o)

 

Se så skjønne puter jeg er så heldig og få av min kjære gode nabo.
Da hun hørte at vi skulle bygge ny hagestue tenkte hun at da måtte hun strikke et
par puter til meg:))

 

Dette er de flotteste hjemmestrikket puter jeg har sett og mønsteret er bare
helt nydelig (Setesdalsmønster) - og så flott de passet inn på
den hjemmesnekret benken min da:)

Ikke visste hun hva slags farger jeg har i hagestua........for hun ville vente å se til
alt var ferdig, så en vakker dag kom hun på besøk med disse nydelige
putene under armen:))

 

Bjørketreet som beveren ved hytta vår har hugget er kommet på plass i hagestua..
Det ble akkurat like fint som jeg hadde tenkt:o))
Nå mangler det bare litt lyslykter her og der på greinene så blir det 
så bra atte:)

 

Eller...........jeg mangler fremdeles et bilde på veggen ved vinduet... Har malt et
på 50 x 70 cm i noen gråtoner, men er litt i tvil om det kan vises
offentlig hihi:)

Tenke, tenke, tenke:))

Nå vil jeg ha meg en lang tur rundt i blogglandia......lenge siden sist og
jeg ser det er mange nye spennende innlegg rundt om:)

Til dere som er innom her vil jeg ønske en knallfin søndagskveld!

7 kommentarer:

Tovepia sa...

Måtte scrolle meg litt ned, for her har du hatt innlegg av herlige plasser!
Skikkelig fine de putene du har fått, og i riktige farger til stua di!..den så forresten så fin ut, og med det treet, jøje meg!
Kos deg, klem fra meg;)

Linda sa...

Flotte puter som passet perfekt inn!
Treet var jo både originalt og artig:)
Ha en fin søndagskveld!
Klem ;)

Gry sin lille verden sa...

Kjempeflotte puter du har fått deg, de passet veldig godt inn :)

Hærlig idè med det bjørketreet. Kan tenke meg det blir koslig med litt lyslykter i ja :)

Sikker på at bildet du har mala kan godt vises - venter i spenning :)

Ha ei flott uke!

Klem

Havfruen sa...

For en nabo!!!! Knallfine puter!! Og den hagestuen er rååååfin!!!!

Bjørka gjorde seg VELDIG der:)

Nok en gang er jeg mektig imponert!!
Klemmer fra meg:)

Trollmora sa...

Jeg vil også ha en sånn hagestue!!!! :) Og ikke minst en så snill nabo som strikkr såååååå fine puter :)
Ha en god søndags kveld :)

Sisselshverdag sa...

Så flotte puter, passa perfekt i den fine hagestua di :D

Ha en flott mandag :D

by camilla jin sa...

Så flott utestue du har da! Og putene var fantastisk fine! Heldige du som har en så snill og flink strikkenabo:)

Håper du har en god start på uken!
klem, camilla jin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...