lørdag 6. august 2011

Bare SOL her...........

 

............. i dette innlegget:))

Nydelig SOLoppgang i dag, men mørke skyer lurer i bakgrunnen....... Bilde er tatt
fra stuevinduet kl 05.45:), og den høye masten en ser til høyre står på
Odderøya......hvor Ozzy Ozbourne skal ta en trall eller to i kveld:))

 

Fuglene som koser seg på terrassen har plantet - mistet et SOLsikkefrø i
blomsterbedet utenfor stuevinduene.... Og for en fulltreffer da:) midt i mellom sånn at
jeg kan få bindt  SOLsikken opp, for her står nordøst vinden på ganske ofte..

 

De øverste plommene som SOLA treffer fra tidlig morgen har fått en fin farge
men er vel ikke helt modne enda..

 

Oh, yess:)
En SOLmoden tomat stakk frem i dag.......eller det var vel jeg som stakk
hue inn i " urtehagen" min på morraen og oppdaget min første SOLmodne tomat:)

Deilig å våkne tidlig til SOLskinn, fuglekvitter og fri dag:)
Har ingen planer for dagen........

 

.......... men nå er klokka litt over 8 så kansje jeg starter dagen med en
deilig frokost ute i SOLen :)
Dette bilde tok jeg kl 06.45 og SOLen begynner så smått å treffe mitt
nye " grønne" hjørne:)
Ny dag nye muligheter!

ØNSKER DERE ALLE EN FIN SOLFYLLT DAG !!

3 kommentarer:

Ingunn sa...

Så koselig det er hos deg, Janne. Det SOLoppgangsbildet var helt fantastisk.
Og den deilige sitteplassen i grønt og rosa\lilla ♥
Gleder meg til vi får satt sammen drivhuset(fra Netthandelen)så skal jeg også dyrke tomater, men jeg kan vel ikke kalle dem SOLmodne da ?;)
Skal bli spennende å se hva du finner på i dag som du ikke har en eneste plan......men det var jo klokka 08...
Kos deg i SOLEN og ha en suuuper dag.
Klem fra Ingunn:)

Havfruen sa...

HErlige bilder og for en soloppgang:)) NYDELIG:)
Hos meg er regnet tilbake og den trødnerske tempen er også på plass, 14 gr.
Nyt dagen din, klem fra meg:)

Shabbylishious sa...

Herlig innlegg å lese på m,orraskvisten, nå ja det er jo ikke riktig helt det lenger da:)
Nydelig den kroken din.Likte så godt de grønne detaljene jeg. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...