søndag 7. august 2011

Bjørketreet i hagestua..

 

...........har nå fått litt pynt på seg:)

Her om dagen kjøpte jeg noen lyslykter på Skeidar som jeg tenkte ville
bli flotte i bjørketreet:)

 

De samme lyktene finnes i blått og brunt også, men her passet det best
med rosa og grønt, og prisen på disse er 16,90 !!

 

På veggen bak er det kommet opp et lite skap........som en gang var
ei klokke:) Tror jeg lagde denne om til skap rundt påsketider, for i det
nederste glasset var det påskeserviett..:)

Jeg hadde dette skapet i den store gangen, men i går ble det "forandring fryder"
og det havnet ut i hagestua med en sommerslig serviett bak glasset:)

 

Bjørketreet som sto bak hytta vår, har beveren hugget til meg:) og da må
jeg jo bare si  "takk" å ta det med hjem:)

 

I dag har vi plutselig sol og like plutselig plask regn..........så da er det
godt å ha denne hagestua om vi finner på å grille......:)

HA EN FLOTT SØNDAG DERE SOM TITTER INNOM !! 

6 kommentarer:

Havfruen sa...

Dæggern kor stilig!! Hagestua di er bare knallfin:)
Ha en fin søndag du også, klem fra meg:)

Christine sa...

Ja, du kosa deg i den flotta hagastuå di ser eg. Kjempefine blei den.

Håpe du elelrs bare bra. har du sitt mailen eg sendte deg?

Solstrålå sa...

Du er sååååååå heldig!!!!Den hagestuen er helt,,,ja!!!!
Så fint det skapet ble!!Så lurt!!!
Her er det og veldig skiftende i dag,,,,så for første gang på lenge ble det bloggerunde!Og da måååå jeg innom deg vettu!!!
Goe klem fra Sol

Anne sa...

De lyktene var perfekt i treet ditt.
Gjør jo ingenting om det regner,da får dere jo virkelig nyte hagestuen!
Og det klokkeskapet..supert!
Skulle gjerne gjort slik med min klokke og..men den er et kjært minne fra barndommen..så den blir vel som den er.
Sol og regn her og,men ganske bra temperatur..men mesteparten av dagen er tilbragt innendørs..
God søndagskveld!

1001ting sa...

Du har funnet de perfekte lyktene til treet, de tok seg veldig fint ut.

Fru Tunheim sa...

Så koselig med hagestue og så praktisk...Neste år skal jeg også få meg det på hytta på Sørlandet, kan nesten ikke vente....

Ha en nydelig mandag

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...