mandag 1. august 2011

Bruktfunn og en kald dukkert :))

 

I dag var jeg innom bruktbutikken her i Vågsbygd........og jeg fikk med
2 nydelige fat, sengeteppe og en spisestol:)

 

Jeg falt pladask for den lekre grønnfargen rundt kanten.......ikke for lys og ikke
for mørk - bare fin:))
Og med blåklokker rundt med jevne mellomrom er de
skikkelig sommerslige.....

 

1 stort ovalt fat og en bolle.........men har ikke helt bestemt hvor jeg 
skal ha de:)
- men har en liten plan........:))
På undersiden er det et stempel med teksten:
 Old Staffordshire
 Johnson Bros
England

Sengeteppet er ca 2 x 2,50 m. i lyst bomullstoff, så dette kan bli til mye " bra" om jeg
kommer i go` hjørne og prøver meg med symaskinen:) 

 

Spisestolen er ikke helt av de gamle gode, men for 50 kroner blir den
sikkert bra etter et par runder med malekosten - det er her planen
med fatene kommer inn:))
Og i morgen tidlig må jeg ut å shoppe maling......... og en rask tur innom
Plantasjen:))

Til slutt en herlig dukkert!

 

...........men ikke av meg:o))

Har skiftet vann i fuglebadet og lagt på ny hvit duk på bordet, og nå
koser de seg masse disse småfuglene jeg har på terrassen:)

 

Bilde er tatt fra stuen der jeg kan sitte lenge å bare beundre de små:))
Rart å glad en blir når en kan glede andre - selv en fugl:)

Nå skal jeg prøve å glede gutta her i heimen med litt middag:o))
så får jeg se om jeg lykkes:o)))

HA EN FIN KVELD DERE !! 


6 kommentarer:

Havfruen sa...

Oi...de fatene var råfine!!!! Bra du tar godt vare på beboerne i badet:) Råfine bilder:)
Lykke til med middagen...takk og lov det ikke er jeg som må lykkes der....:))
Klemmer:)

Tovepia sa...

Litt av noen varp du har gjort der! Klart fuglene må få hvit duk:O)
Håper gutta i heimen vet hvilken perle du er:)
Klemmings;)

Hulda sa...

Herlige bruktfunn! Den stolen var super!

Arlens boblebad sa...

Så koselige tallerkner og jeg er spent på planen i sammen med stolen!Utrolig fine bilder av fuglebad.Har alltid hatt litt lyst på et fuglebad, men lurte vel egentlig på om det er så populært hos fuglene.Men ser ut som det hos deg da.
Klem Linn

Ingunn sa...

Du har virkelig gjort et funn med bolle og fat. Det var nydelig !
Og for noen skjønne bilder av dine små venner som du tar så godt vare på .
Spennende som alltid å se hva du finner på........
Klem fra Ingunn :)

Anki sa...

Det var kupp du! Fiine fat :) Er ikke bare fuglene du har gledet i det siste.. Var stor stas å dra med gavekortet i hånden. Er kjempefornøyd :). Får meg ikke helt til å tro du ikke fikk stemplingen bra,, for du klarer nå alt :)

Deilig å lese hos deg igjen. Overskuddet og gleden din smitter :)

Stor klem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...