onsdag 17. august 2011

Det ble skap med hjerte:)

 

Ja, så er valgets kvaler tatt:)) og det ble det minste av de to skapene..
Det andre skal opp på veggen i den smale gangen.....tror jeg:))

 

Skapet var brunt, og i dag fikk det en svushj svushj omgang med
hvitmaling:) 
I går på vei til flyttefolkene var vi innom butikken for å få med noen  ruller
med søppelsekker.......og i hylla over sto det kubbelys i mange fine og nye farger........
da måtte jeg jo bare skifte ut det jeg hadde i lysestaken:))
Nå matcher det hortensiaen i skålen:o))

 

Detaljbilder er fine:) Men å se hele greia kan fort bli forstyrrende og ikke
alltid en ser hva som er "galt". Men her ser jeg at det ble for mye
"grums" i venstre hjørne hihi:) så det blir vel litt forandring..

 

Vel, det får bli en annen dag da jeg har goood tid:)
Nå er jeg bare glad for at jeg fikk bestemt meg for hvilket skap som skulle opp:)
..........så må jeg snart "fly" til jobben....

Skal bare jobbe til kl 19.......så det blir et innlegg senere om hva jeg har
gjort i hjørnet som en gang var en skyvedørsgarderobe:))
Vi har fjernet den ene døra, og bak den andre (med speilfliser) har jeg et
fryseskap og en fryseboks:))) og støvsugeren:o)

Vel, da får jeg stikke på jobb:)

HA EN FIN DAG DERE !! 

6 kommentarer:

Hulda sa...

Så flott skapet ble. Nydelig hjerte, og så fin farge på det.

Havfruen sa...

Måtte oppdatere meg litt her...skapet var råfint og litt svisj svosj med maling gjorde seg veldig:)
God "fly"tur, klem fra meg:)

Arlens boblebad sa...

For et lekkert skap!! Klem Linn

Linda sa...

Skapet ble flott!
Og så fint du har dandert alle pyntetingene :)

Seek for Antique sa...

Vakre bilete;)

Laila sa...

Så fint du har det!! Liker bever pinnen, og liker hage skiltet ditt! :) Du kommer med så mange fine ideer. Som tørka hortensia! :)
Ha en fin kveld!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...