onsdag 17. august 2011

Forandring er en fryd:o))))

 

Det er noen år siden vi fjernet den ene skyvedøren, så jeg har vært innom før og dillet
i den kroken i ytterganga.
Tidligere var det 3 meter med garderobeplass bak skyvedørene, og da var det
fort gjort å kaste ting inn å lukke igjen.......

 

Men nå er det "alltid" ryddig og flott:o)))
Deilig å bli kvitt døren, og rommet ble jo litt større..

Har vært ute i hagen og plukket inn litt mer hortensia blomster som jeg
har satt i denne potta - uten vann..
Håper bare de tørker slik og beholder fargen.....som den jeg plukket inn
i fjor..

 

Teksten på skiltet er i blålilla, så da måtte jeg plukke inn litt lavendel:))
" spikerforkle" har fått sin plass:)) og i kommoden under er det fullt av mitt verktøy:)
" i haven" skiltet henger jeg på døren når jeg forviller meg ned dit.....

 

Alle 3 skiltene kjøpte jeg på " Lille interiør" her i Vågsbygd som snart
skal starte nettbutikk:)
De har sååå mye flott der at det nesten er farlig:))
I dag på vei til jobb stakk jeg nesa innom og fikk kjøpt meg en stilig koffert..
(dere får se den en annen dag:)) )

 

Litt garderobe plass er beholdt i kroken:))
En beverpinne gjør den nytta........og er beregnet for gjester.
Trekassen med lokk oppbevarer jeg pynteputer til hagebenken rett utenfor:)

I yttergangen har jeg et vindu inn mot spisestua, men der må det ryddes før
jeg kan ta bilde hihi:))

Nå er det bare avslappning her resten av kvelden, og i morra før arbeid
skal jeg være flink å rydde spisestuen...:))) ...... trur eg:)

HA EN FLOTTERS KVELD DERE !!
skal ta meg en tur innom dere å se hva dere sysler med...:))

6 kommentarer:

Anki sa...

Alltid så fine bilder og koselig tekst! Du får det sannelig til. Ble inspirert av den tørkingen av hortensia. Har ikke egen, men skal tipse den gode nabo :)

Ha en fin kveld :)

Havfruen sa...

Himmel....jeg må bare bøye meg i støvet av deg altså....Gubben lurer på hva jeg sukker av, hehe:) En bloggdame sier jeg bare......
Nyt kvelden, klem fra meg:)

Ingvild sa...

Så koselig det har blitt!

Arlens boblebad sa...

Så mye fint du hadde å vise frem i dag da!
Kjempefint alt sammen, mye inspirasjon å hente her.
Nå må jeg legge meg før jeg blir altfor gira, ikke altid like bra med så mye inspirasjon når en skal sove...Da blir det mye ideer i hodet og lite soving:)
Klem Linn

Janne sa...

Så herlig!

Skikkelig kosestemning får jeg av disse bildene, deilig å drømme seg bort i denne interiørverden altså:))
Så artig den trekvisten var til oppheng av klær, smart og dekorativt! Lurer på om jeg må bruke tipset ditt et eller annet sted i mitt eget hjem! ;)

Ha en deilig dag!:)

Klem Janne:)

Tovepia sa...

Du har så mange lekre detaljer, jeg nyter synet av dine bilder!!
Klem fra meg;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...