onsdag 24. august 2011

Gammelt og nytt i skjønn forening :))

 

Det skal ikke være lett..........og jeg har skrevet om denne maskinen tidligere:))
Jeg synes den er fin, men den tar sin plass og er dermed vanskelig
å plassere......

 

Eller kansje ikke så vanskelig, men den skal jo passe litt inn også da:))
Uansett hvor jeg har plassert den, er det fint i ca en dag:)) så er det ned i kjelleren
med den.......

 

Men nå har den stått på gulvet i ganga noen dager, for jeg trodde jeg
fant en plass til den........men nei.
Så etter å ha "snublet" i den noen ganger, ble jeg litt irritert på hvorfor
jeg ikke kunne finne en plass:)))

 

Så i dag pratet jeg litt hardt til den:)) og sa: om jeg ikke finner en plass
i dag, så er det på hue ut med deg!!!
Og det funket:)))

 

Nå står den og pynter så fint atte på brettbordet:))
Litt skjult, men alikvel synlig. Det var som " hånd i hanske " på milimeteren:))

 

Tror nok den får stå i fred her i lang lang tid:)
Tror også at denne symaskinen er laget i Kristiansand (?)
Det står: N.C. Narvesen - Christianssand.s på den....men lite med noe årstall..

Så til slutt om noen måtte trenge det:o)

 

ØNSKER DERE ALLE EN FIN KVELD !!
 

4 kommentarer:

Anki sa...

Kjære du! Der passet den perfekt. Hadde aldri falt meg inn. Ikke rart jeg trives her hos deg :).

Har ikke lest på dager, men nå er jeg oppdatert. Var så fine bilder av Celina og nye vennen. De blir nok å ha mange fine stunder sammen.

Fine tomater! Og fine kjøkkenveggen din :).

Også radium. Du skriver så positiv om det. Det gjør meg glad. Følelsen er viktig for rehab. Håper det går bra og at hun snart er tilbake. Frisk.

Stor klem :)

Linda sa...

Det var bra du snakket litt hardt til den for der passet den perfekt! Der må du la den få bli ;)
Oppskriften for kjærlighet er fin å huske på :)
Ha en flott dag!
Klemmings fra Linda

Turid sa...

Synes det der var ei veldig grei løsning på problemet.....for mæ også, for æ har nemlig en gammel symaskin - plassert oppå glass skapet . Synes ikke i det hele tatt der- men et brett bord har æ på hjul t.o.m. der trengs utskifting av stæsj , så takk for hjelpa ...! Skal bare , først.

1001ting sa...

Du har funnet perfekt plassering og omgivelse til symaskinen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...