tirsdag 30. august 2011

Gave og litt shopping:))

 

Da jeg kom på jobb sist fredag ble jeg møtt med et stort smil fra en kollega 
og pakke:)) 
Ikke har jeg bursdag.....men bare for moro hadde hun og moren kjøpt denne
nydelige madonna figuren til meg fra Nidarosdomen, da de svinget innom der på
sin ferietur i sommer:)

 

Kan tro jeg ble glad for denne, og satte i gang med å rydde, vaske og dille:))
Nå står den og pynter på det gamle hvitmalte skapet i den smale gangen......der jeg har
en samling av arvegods og litt ny shopping:)

 

Denne klokken som har magnet på baksiden kjøpte jeg i sommer på
" Lille interiør & barneklær" og nå har den også fått sin plass:))
Av og til shopper jeg uten å ha idè om hvor jeg skal plassere det, men en
vakker dag eller regntung dag finner jeg ut av det:)) 

 

Denne herlige kofferten kjøpte jeg her om dagen i samme butikk.....Det var
sånn MÅ HA:)) Men denne hadde jeg en idè med:)
Den fyllt opp med gamle fotoalbum fra 1950 årene med bilder av slekt
og venner til både meg og mannen:))
Min mor og faren til min mann var lekekamerater da de var små:)
og jeg har mange bilder av de to i sammen da de var i 20 årene......

 

Måtte ta den med ut i stua og dagslys for at dere skal se hvor lekker den er:)

Dagens prosjekt er å sage, drille og male noe som skal stå i nærheten
av det gamle skapet i gangen:))
Himmelen i dag er mer blå enn grå, så jeg får bare komme meg ut:)

ØNSKER DERE ALLE EN LIKE FLOTT DAG !! 
 

6 kommentarer:

Havfruen sa...

Så snill kollega du har:) Kjempefin madonna:)
Så artig å ha de gamle albumene da, slikt må taes godt var på.
Nyt dagen Janne, klem fra meg:)

Anki sa...

Så koselig av kollega. Må sette stor pris på deg :).

Fine bilder. Klem :)

Hulda sa...

Du var utrolig heldig! Så flott madonna, og så nydelig stylet! Herlig!

Linda sa...

Heldige du som fikk en slik fin gave! :) Den gjorde seg fint med de andre pyntetingene dine.
Klem fra Linda :)

Tovepia sa...

Madonna fra Nidarosdomen, da gitt!
Artig med bildehistorien, og flott å ha dem i den fine kofferten,
Nyt sola videre, her skinner den også, klem fra meg;)

Anne sa...

Så koselig med overraskelse fra en god kollega!Nydelig madonna og sammen med de andre fine tingene dine tar den seg så godt ut ..tøff klokke.
Kofferten misunner jeg deg..knallfin !!
så lurt å ha gamle foto i den.
Jeg er nok litt sånn jeg og,vet ikke hvor jeg skal ha alt som kjøpes,men plutselig så stuller og steller man og finner en plass.
Fin dag i dag ,nå regner det..men det er greit når bare dagen er fin og solen titter fram gjennom skyene.
Klem Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...