torsdag 4. august 2011

Grønn glede - siste.....:)

 

Ja, nå tror jeg det er nok grønn glede i dette hjørne:))
Elsker denne grønnfargen, men det kan plutselig bli for mye av det gode:o)
Koden er: 3325-G62Y om noen lurer....

 

2 kattemat bokser er blitt malt grønne i dag........men bare litt sånn svusjh:)
Poenget er at disse ruster og skal stå i stil til en rustet hagebenk 
på motsatt side av terrassen:)))

 

Har fyllt de opp med jord og sådd frø:)) litt sent, menn det var noen rester jeg
hadde liggende, så da blir det vel blomster til jul:o))

Dette prosjektet begynte med ei skapdør........Mannen sagde ut midten, og jeg
malte rammen og klippet til hønsenetting som ble stiftet på baksiden.

 

Det grønne på spaden er samme grønnfarge som alt annet, så da måtte
jo den henge her:)))
Har ei hagesaks i samme, men den ligger
på hytta.........hmm, hmmm..

 

Jeg hadde også tenkt å ha ei litt mindre hylle under den andre, men ser at
det vil bli for mye, så det ovale fatet som skulle være der, havnet i aviskurven:))
som jeg har ved siden av stolen på ei søt lita skuff som jeg har plantet
en ildtopp og eføy i:))

 

Jeg har boret hull i samme retning som mellomrommet på terrassebordene
- lagt i plast og fyllt halve med jord og halve med pukk:))
Plantene blir nok bare stående her til det er tid for inneliv......så de fikk
ikke mer jord denne gang:o))

Nå skal jeg ut og nyte at det fremdeles er opphold.....mørke skyer (fra vest)
truer litt......og senere er det på jobb igjen - litt kjedelig med kveldsvakter for da
blir det å glo på klokka hele tiden..men men snart helg igjen:o)))

ØNSKER ALLE EN FIN DAG !! 

8 kommentarer:

Hulda sa...

Virkelig kul effekt på de boksene. Flott laget! Herlig hos deg! Jeg er også glad i grønt, liker å ha den sammen med andre farger.

Caroline sa...

Kjempefin grønnfarge du har brukt,må visst få fatt på noe grønnmaling jeg og,hihi:)
Det er nydelig hos dere,du kommer alltid med så mye iideer og inspirasjon,flott!!!
Ha en fin dag:)
Klem Caroline

Ingunn sa...

Hei.
Takk for koselige kommentarer :)
Det er helt umulig å holde følge med deg ;)
Den grønnfargen er så lekker og sammen med rosa og lilla...og krem ♥
Det er alltid en fornøyelse å titte innom hos deg.
Her småregner det litt....
Ha en fin dag videre.
Klem fra Ingunn:)

Anki sa...

Veldig fint resultat! Overskriften din fikk meg til å tenke på noe,, må se grønn glede på nett. Var på fjelltur på tirsdag :)

Ha fin dag videre :)

Anne sa...

Rett og slett KNALLFINT!!!
Det grønne hjørnet ble jo en opplevelse!
Skjønn farge og så alle de flotte ideene dine som du gjennomfører på et blunk!!`
Du er helt fantastisk!
Jeg gleder meg til å se hva det neste blir du lager..
Her drypper det litt..kan liksom ikke bestemme seg for regn eller ei..men fin temperatur.
Ha en fin jobbekveld!
Klem Anne

mona.z sa...

Koser meg virkelig med innleggene dine, flott at du delte nr. på grønnfargen:) Enig at kveldsvakter er kjedelige nå om sommeren, men liker minst dagvakter da jeg må stå opp kl. 05! Ha en god vakt, klem fra meg:)

1001ting sa...

Nok en gang kreative ideer fra deg. Kjempefin blogg!

sologbolig sa...

For ein herlig grønnfarge. Eg har iallfall notert opp koden. Så koselig døra med netting blei. Ha ein fin torsdagskveld og ei god helg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...