fredag 5. august 2011

Her trosser jeg regnværet.....

 

I dag våknet vi opp til plask plask regn her i Kr.Sand........men det visste
vi jo, så planen min for dagen var å rydde, vaske, støvsuge m.m......
Begynte med kjøkkenet..........men glad i kaffe som jeg er, blir det en del kaffepauser...
og jeg som har dataen i kjøkkenet, måtte jeg jo innom blogger mens
jeg satt med koppen.....:))
( rosen plukket jeg inn fra hagen og pynter nå opp på kjøkkenet)

 

Den første jeg besøkte var Anne med bloggen Garden and Angels, og da fikk
jeg en idè om hva jeg kunne skrive på den nye blomsterkassa jeg lagde..
Men som nevnt så regnet det voldsomt.......så da måtte jeg notere idèen..

For en god stund siden kjøpte jeg en liten notisblokk som jeg trekte om med litt
stoff, og knyttet en blondesløyfe gjenom spiralen..
Den henger på knaggen rett bak der jeg sitter med dataen.
Jeg knyttet på et hjerte og på det har jeg skrevet " bloggers tips".

 

Idèen ble notert........ men i samme øyeblikk lysnet det litt på himmelen...
og jeg tenkte at jeg måtte bare ut å få gjort noe:)

Det regnet ikke plask, bare litt småregn - yr heter det kansje:))
Men regn er regn og vått er det, så da fant jeg frem paraplyen og festet den til
et gammelt kamerastativ:o))
Ble helt knallers dette:)) Så fant jeg frem noen hageputer som jeg la inn i en
søppelsekk, og maling og pensel:))

Siden kassa var full av jord og planter kunne jeg ikke snu den, så jeg måtte 
ligge langflat på terrassegulvet for å male på teksten..

 

.............. og det var vrient å få det fint... men for se på dette som første
forsøk.. og det skal altså stå skrevet:
" Jardin - mon endroit prèfèrè ..... " som betyr " Garden - my favorite place " :))
Jeg ser også nå at jeg glemte denne streken -, som skal stå etter Jardin....men den kan
jeg jo skrive på i morra:))

jeg tenkte å ta en titt på.......og kansje finne noe der jeg kunne bruke, men
nå slapp jeg det:))

Så tusen takk Anne! som ga meg denne flotte idèen.

ØNSKER ALLE SOM ER INNOM ER SUPERFLOTT HELG!!

2 kommentarer:

Dordis kreative glede sa...

Hei! Regnvær stopper ikke deg nei! Så bra :) Åsså så mye fint i grønt som det er blitt! Og saltvann på flaske....hihi...du er jammen oppfinnsom :) ha en super helg, uansett vær :)

Anne sa...

Så kjekt at du fikk ideen av å titte innom meg
..det ble jo fint!!!
Tenkte meg det var noe du skulle male skrift på ..men hadde i farten glemt ut blomsterkassen din.
Må jo le litt da..etter å ha sett hvordan du rigget deg til..nei ,litt regn stopper ikke den dama!!!
Savner forresten et bilde der du ligger langflat og maler hi..hi..
Fine bilder ..og jeg ser vi har lik hylle!
Ha en flott helg med nye prosjekter!
Klem Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...