onsdag 31. august 2011

I dag har jeg saget og drillet...................

 

.......... Jobbet og grillet:))

Med andre ord - det har vært en utrolig deilig dag her i sør:)
Før jeg gikk på jobb fikk jeg saget ferdig  plankebitene mine med litt hjelp
fra mannen...
Og to av plankene ble pusset og pusset, så jeg dirrer nesten fremdeles i hånda:)
Når en skal lage noe av gamle og godt brukte materialer, tar det tid.....

 

.......... med å få ut alle gamle spiker:))
Jeg fant ikke den store "normale" hammeren, så jeg måtte ty til den lille, skjønne
og sjarmerende  i rosa:))
Det var noen skikkelig beist av spiker, så den lille rosa
hadde litt problemer:))
 

Ser nesten ut som en " dr. koffert " dette:))) hihi, og det er jo kjekt å ha;)
Jeg fikk en innfall i sommer med å kjøpe meg litt mer verktøy...og da jeg var innom
Netthandelen.no oppdaget jeg mye "snadder" i rosa, og tenkte " hvorfor ikke ":)
Baktanken var litt med det å ha mitt verktøy alene...........

 

.......... Men der tok jeg feil:))

Vel, nå må det nevnes at den rosa lå nærmest:o)
Jeg lånte mannens eletriske drill tidligere på dagen........Å den var god den!!
Har alltid brukt batteridrill og synes det går fort og greit, men etter å ha prøvd den
eletriske, sa jeg bare " sånn vil æ å ha "..:))

Mens jeg fyrte opp grillen i kveld, skrudde mannen fast siste bit på det som nå
står i gangen og er utrolig flott:))))
(det skal ikke så mye til før jeg blir superfornøyd)

 

Jeg jobbet til kl 19 i kveld og da jeg kom hjem, var det rett ut i hagestua og tenne
opp grillen......tar jo litt tid med kullgrill:))
Og mens grillingen pågikk, fikk jeg hjelp av mannen til å bære inn det store
og lange prosjektet mitt for gangen:))
- som skal stå under det store veggskiltet (øverste bilde) kjøpt på Netthandelen.no:))

Det ble ikke bilder, for da måtte vi spise, se tv og bare kose oss:)))
Men de dukker nok opp i morgen kansje....om jeg får dillet ferdig...

ØNSKER DERE ALLE EN SUPERFLOTT SEPTEMBER START !!
 

10 kommentarer:

Turid sa...

Åååååå- æ kommer til å ligge på lur her -e såååååååååå spent!! Egen verktøy koffert skal æ ønske mæ- da vet man hvor det er...har bare en lite hammer etter sønnen vår ...den ligg i sølvtøy skuffa , så æ vet hvor den er til en hver tid ..he he.

Furulunden sa...

Så koselig med den hagestua:) ...og den rosa kofferten selvfølgelig. Da er det bare å vente til du blir ferdig da:)

mona.z sa...

Alltid kjekt med egen verktøykasse. Gjør ingenting at verktøyet ser flott ut heller. Gleder meg til å resten, klem fra meg:)

"En Vintage Drøm" sa...

Kjempe fint og koselig! Gleder meg til å se hva du har funnet på nå.. kanskje jeg må skjekke ut nethandelen mer.. hmm :p

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei Janne:)
Du er dame med stil!!!!! Ble virkelig misunnelig på verktøy skrinet ditt og det til tross for at jeg IKKE er noe handy woman. DEt var jo bare rett og slett himla kult.

Skiltet øverst i innlegget ble jeg også misunnelig på, de er råkule:)))

Ser at dere er i turbo med alt mulig som det pleier.
Masse flotte innlegg hos deg. Fatter ikke at du får tid til så mye.
Du er FLINK!

Nå får jeg besøk av min søster.

ha en fin dag og helg min venn.
Klemmer:)))

Romantikk-takk. sa...

Åååå en sånn koffert vil Mette også ha,stilig. Skal bli spennende å se hva dama tryller frem denne gangen. :))
Koselig kjøkken.
Klem.

Solstrålå sa...

Må jo innom og se hva du har funnet på i dag!!!
Blir alltid så oppmuntret av deg!
Utrolig hva du finner på Netthandelen,,,,,jeg finner aldri noe,og det jeg kjøpte en gang returnerte jeg ;o)
Får kanskje prøve litt igjen,men syns det er så dyr frakt.
Ønsker deg en herlig septemberdag!!!
Goooe klem fra Sol

Linda sa...

Jeg fikk en slik lignende rosa verktøykoffert til jul i fjor. Det er liksom MITT verktøy..men må av og til låne det ut da det står så lett tilgjengelig ;)
Blir spennende å se hva du nå har funnet på :))
Nyt dagen og klem fra meg ;)

Daisys home sa...

Så flotte bilder du viser:)
Og det rosa settet har jeg også ..hatt det i flere år nå og merkelig nok så har jeg berget det meste av innholdet.Passer jo ekstra godt på det:))
Gledes til å se hva du har fikset nå.
Så flott og koselig i den hagestuen din.
Ha en fin dag
klem

Havfruen sa...

Tærglus, hehe:) Nysgjerrig ble ja:)

Hagestua di digger jeg:)

Jeg skal sette meg med beina høyt og nyte ett glass vin snart, begynner seint på jobb imorgen og tar "litt" helg...
Klemmings:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...