tirsdag 9. august 2011

I may be small ......but I`m still the boss :))

 

I dag har vi hatt besøk av barnebarnet vårt (2 år), og da har vi ikke sittet
stille kan en si:))
Kjempekos å ha henne her, og hun fant fort frem et interiørblad
som hun koste seg med..:)

 

Heldigvis var det sol og varme i dag, så vi kunne være ute litt også.
Celina ble veldig fasinert av denne lille dammen her:)
- og alle små pyntesteiner havnet oppi her......så jeg får ta meg en fisketur
senere:)

 

Når interiørblader og terrasseliv var unnagjort - bar det ut i garasjen
for å "hjelpe" bestefar:))
Og da må en ha musikk til arbeidet:))

 

Klokka 5 i ettermiddag kjørte vi henne hjem, og jeg tenker hun sovner
tidlig i kveld:))
For her ble det ikke tid til noe "høneblund" en gang:)

Til helga skal vi ha henne her igjen, og da med 2 overnattinger, så det
blir spent om det blir noe soving da:))

HA EN FIN KVELD DERE SOM TITTER INNOM !!

12 kommentarer:

Ingunn sa...

Den jenta er et sjarmtroll , altså !
Og så blid som hun ser ut.
Så fint at hun får med seg både interiørblader og verkstedjobbing. Litt balanse må det være.
Tenker det blir kos i helgen.
Takk for at du deler med oss :)
Klem :)

Hjertedamas blogg sa...

Nydelig unge. Antar at bestemor og bestefar kommer til å sove godt til natta. Klemz grethe

lineslilleplass sa...

Søt arb jente. Koselig med besøk også tenker jeg :-)
Ha en fin kveld!!
klem i fra Line

Helene sa...

Herlige bilder av ei skjønn lita snuppe! Det er nok stas med barnebarn - men det er nok noen år til jeg er der, hi hi!

Ha en fin kveld!
Heleneklem

Trine Lill sa...

For ei skjønn, lita jente!:)
Det er visst veldig stas med barnebarn har jeg forstått på foreldra mine.;)
For noen kupp du gjør på netthandelen forresten!:)

Linda sa...

Flotte bilder av ditt skjønne barnebarn :))Hvil ut til helgen ;)
Klem :)

Fruen på Hellåsen sa...

Herlighet!! Hun er ei av dei nydeligaste jeg vet om!! <3 For ei herlig jente!! Å utrolig lik på pappaen sin!:) Spennende med 2 overnattinger da, som jeg er sikker på går kjempefint!! Har alltid vært stas å overnatte hos dere!!:)
klem

Arlens boblebad sa...

For en skjønn jente og fine koselige bilder!
Klem Linn

Audny Tranø sa...

Hei Janne !

Her yrer det av kreativitet .Masse gode og fine ideer og den skal tidlig krøkes som god krok skal bli .......Kjepefin lillepia deres da , ja et stort sjarmtroll .Kos dere i helgen , jeg gleder meg til nye innlegg og bilder her . Kjempeklæm fra Audny :)

Solstrålå sa...

Skjønnaste skjønnas!!!
Herlig med barne barn.Har ikke fått det enda jeg,,,,men det kommer vel??
Ha en fin dag!
Goe klem !

Caroline sa...

Hihi,hærlig jente;)
Har selv en toåring i hus,å det stemmer som genseren hennes sier,men for en god alder også da,hehe...Så koselig at hun skal være på overnatting i helga:)
Ha en videre fin uke!
Klem Caroline

Anne N. sa...

Så herlig jente :O)
Dere er heldige besteforeldre!
Nyt tiden, den går så altfor fort.
Klem, Anne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...