lørdag 27. august 2011

Morsom idè og litt funderinger....... :))

 

Ja, og litt shopping:))
Det er jo sånn at noen ganger MÅ en bare.........

 

I dag på jobb pakket jeg ut masse nye varer - jobbet meg nesten ihjel:))
( i tilfelle sjefen leser her) hihi:)
Og da, når jeg fikk se denne nydelige puten, så måtte jo denne bli med hjem...

Jeg tok med meg fotoapparatet i dag - for å vise hva ei god venninne/kollega har
gjort med sine kreative evner:))

 

Morsom idè (?)
Hun har rett og slett brukt et sitteunderlag av reinsdyr som spisebrikke:)
Jeg synes det var rååstilig og passer godt inn nå som vi går mot høst og jaktsesong:))
Sitteunderlagene er litt mindre enn vanlig spisebrikke, så glassene står direkte på bordet
- ellers hadde det blitt enda morsommere:o))
- og et stort reinsdyrskinn har fått plass på den rustikke benken. 

Når jeg først veivet rundt med kameraet, ble det litt bilder av min 
" ønskeliste" eller skal, skal ikke:))
 

Puten er 60 x 60 cm, så i dag sto det mellom denne og den som ble med hjem...
Kansje denne blir med hjem til uka.....
Oppbevaringskurven med tekst funderer jeg litt på........den heter egentlig
vedkurv, men......jeg har jo mye annet rart som kan oppi der:))
Taklampen prøver jeg å finne en plass til enten i gangen eller i spisestuen........
- og det koselige zinkhuset som er litt større enn de jeg har funderer jeg på.

 

Den lille lyslykta funderer jeg på om passer på et konsollbord som er under
planlegging.....Fant en flott planke på 3 meter under verandaen:)) som nå står i 
"snekkerboden" til tørk..
Veggklokken tror jeg er 1 meter i diameter, så litt for stor til mine vegger...men jeg
kjøpte en i samme på 30 cm:))
Rammene funderer jeg også på, bare det at jeg tror de må være hvite...dvs at de må
males om de kommer i hus....
Hyllen med 3 skuffer tror jeg vil passe fint inn på kjøkkenet................men da
må 3 andre hyller ut........
Hmm, mange funderinger igrunn:)

Vel....

 

Dere som funderte på hva " Hurlumhej var........kan jeg si at det er
noe skikkelig søtsaker som jeg koser meg med på jobben
(om det blir anledning til det) HIHIHI:))

Nå er det tid for tv og mere snop:))
ØNSKER DERE ALLE EN FLOTT LØRDAGSKVELD OG
EN NYDELIG SØNDAG !!
 

9 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Høres ut som om du har en flott job:DDDDD Klemz grethe

Linda sa...

Mange flotte ting!
Puten var lekker :)
Kjekt med bilde av Hurlumhei, ble jo nysgjerrig på hva det var..hi hi :)
Ha en herlig søndag! Vi får militærsønn og kjæreste og eldste sønn på middag i dag. Gleder meg! :)
Klem fra Linda

Havfruen sa...

Åh...guh..hadde jeg jobbet der, hadde jeg blitt skyldig på lønningsdagen...så mye fint!!
Ha en fin søndag, klem fra meg:)

1001ting sa...

Mye her som er "kjekkt å ha", skulle gjerne hatt alt sammen selv.

Daisys home sa...

My lord...så masse fint:)
Heldige du som jobber på denne plassen.
Ha ei fin ny uke
klem

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Oi, her var det jammen masse flott du, å den hylla med skuffer - vill jeg også ha...å alt det andre...uææææææææ....

Ha ei super uke...

Anki sa...

Her var mye å fundere på ja,, jøje meg det må være artig med nye varer!

Lo godt til... om sjefen leser :)

Klem :)

Ingrid sa...

Har du strikket den vesken? Eller er den å få kjøpt noen plass? Lekker!! ;)

Ingvild sa...

Der var det mye fin, ja! Hva heter butikken? Kanskje den ligger i nærheten av foreldrene mine....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...