mandag 22. august 2011

Murveggen i kjøkkenet - 1 år etter :))

 

Tenk, nå er det alt gått et år siden jeg fikk den "ville" idèen og som jeg fullførte:)
med å lage murvegg mellom skapene i kjøkkenet:))
Et år etter er den akkurat like fin som da den var ny.... selv om jeg søler litt i ny og  ne:))
( tomatene plukket jeg inn fra hagen idag:))

 

Signatur er viktig for slike prosjekt hihi:)
Bilderamma er støpt fast, men uten glass som gjør det enklere å bytte
ut bilde, og for å komme til kontrollpanelet bak som inneholder brytere til varmekabler
og varmtvannstanken......

Eføyen som jeg plantet i kaffekjelen døde sakte men sikkert, så den er byttet ut
med en ildtopp.
Oppskrift på eplekake har fått sin plass ved komfyren og "bakehjørnet" :))
Ryktene sier meg at denne oppskriften skal være supergod! og jeg var så heldig og
vinne dette skiltet hos Anne N med bloggen " handmade by Anne "

Vinflaskene har jeg hatt til pynt i en del år:)) for de er spesialtappet for
...... ansatte og har også bilde av "min" sofa på, som eldstesønn nå har overtatt:))
- til kjellerstua si:)

Murveggen er litt ru og litt glatt, men det går utmerket å vaske den, enten med
ei fille eller liten skrubbekost.....
Jeg er superfornøyd !!

Vel, da er ny uke startet igjen, så gjenstår det å se hva den vil inneholde:))

ØNSKER ALLE EN FLOTT NY UKE  !!!

8 kommentarer:

Happy Lia`s...Two people and a guard dog sa...

Kjempe artig...har aldri sett murvegg blitt brukt slik før.Super idè:)

"En Vintage Drøm" sa...

Det var kjempeflott!! likte den ideen, har du brukt vanlig sparkel? eller hva? Jeg spurte mannen min om vi kunne sparkle veggene i gangen og bare ha dem slik, men han bare rynket på nesen, og tenkte det vil jo bare se halvferdig ut. (Han er jo maler, så han sparkler nesten daglig...) Skal vise han dette :))
Ønsker deg en god uke!! Klem

Havfruen sa...

Jeg synes denne murveggen er knalltøff......men er vel temmelig sikker på at jeg ikke får med Gubben på det...men nå er det mere enn bare mellom skapene som skulle vært gjort hos oss:)

Herlige bilder fra søndagen:)
Ha en fin mandag, klem fra meg:)

Romantikk-takk. sa...

Råtøft med den murveggen
på ditt knallfine kjøkken.
Ha en flott uke.
Klem fra Mette.

Lolita sa...

Hei, hei :)
Så STILIG murveggen på kjøkkenet er - LIKER veldig !!!

Flott at du la igjenn et lite " spor " på bloggen min, slik at jeg fant fram til DEG :)

Klemmer fra Lolita :)

Linda sa...

Så stilig og tøft med murvegg!
Lurt å skjule bryterne bak bildet :)
Klem fra Linda

Anonym sa...

Vanvittig lekkert!

Bare husk at vinen din bør ligge, ellers blir korken tørr.

Ha en vakker dag !!

Marit i Bergen!

Ingunn sa...

Kjempekoselig, den veggen.
Hmmm..mener du at du ikke har prøvd oppskriften på eplekake, eller ? Hehe..
Ha en fin dag, videre.
Klem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...